Goldstrike

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2530
Artikelnaam: Goldstrike
Netto Kruitgewicht: 390 gram
Aantal Schoten: 29 schoten
Effectomschrijving: Gouden staarten tot gouden crackling willow.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b.
Richtprijs: €. 34,95
Verpakkingseenheid: n.n.b.

Demo 2013:

Demo 2011:

2530_goldstrike.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Iets met kaneel?:rolleyes:

Inderdaad iets met goud:
Gouden staarten tot gouden crackling willow.

Bron: Vuurwerk Hol.

Prachtige cake! Zag hem vanavond op de Hardix-demo! Eerst 10 schoten prachtige 'golden willows', dan een salvo van 3 'golden crackling willow', dan weer 10 'golden willows' en nog een finale van 3 'golden crackling willows'. Lijkt mij mooi om hier 3 van tegelijk af te steken, maar zal o.a. aan de prijs liggen of dit mogelijk is.

Ik vond dit samen met de knalcakes toch wel de topper van de avond...
Crackling willow was wel leuk als afwisseling hier!

Adviesprijs is 32,50! Topcake zeg, heel apart met gouden willow+ golden tip/crackling willow. Inderdaad ook aan van mijn toppers van de avond!

Wat een pracht blok zet. Mooie strobing willows op hun mooist uitgevoert en een leuke afwisseling van I-shape en W-shape. Een erg leuke opbouw.

Ook vind ik de cake erg goed geprijsd. Alweer een cake die ik graag in mijn collectie zie aan het eind van het jaar...

Oeioei,geweldig ding. Golden strobing willow,prachtig uit gevoerd,en ook de crackling willows,zeet netjes. Topper!

Laatst bewerkt:
Hier werd ik gister avond wel heel gelukkig van.
Wat een geweldige cake.
Dit was voor mij wel een wow-factor.
De prijs vindt ik ook prima passen.

Wat zet Hardix toch een geweldige producten in de markt dit jaar.
Super cake met goed uitgewerkte effecten voor een prijs die zeer netjes is.

Het zal moeilijk kiezen worden uit al deze toppers.

Echt dé topper van de avond vond ik. Heb hem nu 2x live gezien (maandag- en dinsdagavond) en ben zeer tevreden. Voor 32.50 heb je ook echt een prachtige cake in huis!

Edit: Ik had misschien nog wel liever een finale zonder crackling gehad, maar met gouden willows. Dat zou hem naar mijn idee nog net iets meer afmaken.

Oei die strobe willows zijn inderdaad heel goed uitgewerkt. Heb genoeg anderen gezien waarbij ze ff 1 seconden stroben, maar das hier zeker niet het geval. Erg mooi.

Jammer van de finale,

Een pracht effect dat ook prachtig in een fianle verwerkt kan worden. Toch wel een min punt.

Deze cake is imo te vergelijken met de miracle van bon, ongeveer dezelfde effecten alleen heeft de miracle geen W Shape, maar wel een beter passende finale. Daarnaast per shot goedkoper en ook meer kruit inhoud per schot.

Zeker als ook, zoals eerder is gezegd de burst in de finale harder is kan het dan zelfs zijn dat er nog minder kruit per tube zit in de normale shots?

Zou kwa uitwerking dan toch echt minder moeten zijn als de Miracle.

Al met al, zonder live gezien te hebben, zal ik toch kiezen voor 2x Miracle evt doorgelont dan deze cake. prijs technisch en kwa finale en hoogstwaarschijnlijk de effectgrootte zal hij het moeten verliezen van de Miracle.

Geen bon en/of niet willen doorlonten lijkt me dit toch een mooi alternatief voor deze prachtige effecten.

Heb deze live gezien, maar Miracle niet. Dit jaar wil ik ze allebei graag hebben. Ik was echt onder de indruk van deze cake. Het effect blijft echt enorm lang hangen, waardoor je nooit een lege lucht hebt. Als het effect bijna ten einde is klapt de volgende prachtige willow uiteen. Ik vind ook de finale van deze cake een klein minpuntje. Een willow vind ik echt prachtig, maar een crackling willow is al stukken minder mooi.

Back
Bovenaan