Goldmembers [Vuurpijl Ass. ]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 628
Artikelnaam: Goldmembers
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 36,0 gram per pijl
Aantal schots: 4 pijlen
Effectomschrijving: De mooiste pijlen van Nederland! 4 Gouden mortierpijlen verpakt in dit geweldige assortiment. Elke pijl met palmboom in de kleur goud en een titanium burstknal.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 29,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

628_goldmembers.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dit zijn ze hoor! De must-have pijlen van het jaar! Wat een toppers.
Prachtige golden willows, mijn favoriet :D

Ben heel benieuwd naar de prijs.

maar ff filmpje van FPM posten?

*knip*

edit: de omschrijving van 't effect is vrijwel zelfde als bij Thundergod, en zie hier de titanium knal... puur een verkooppraatje voor de naïeve burger... Grote kans dus dat Thundergod de getoonde singleshot uit het g-stringpakket is :D

Laatst bewerkt:
maar ff filmpje van FPM posten?

Edit: Toch maar niet :p

edit: de omschrijving van 't effect is vrijwel zelfde als bij Thundergod, en zie hier de titanium knal... puur een verkooppraatje voor de naïeve burger... Grote kans dus dat Thundergod de getoonde singleshot uit het g-stringpakket is :D

Mijn gedacht!

Ik kwam die 'titanium' knal al in zoveel omschrijvingen van nieuwe producten tegen vanavond, en toen ik hem ook bij deze pijlen zag staan wist ik meteen dat het gewoon een verkoopspraatje was.
Laten we het hopen van die singleshot, zou een goede zet zijn.

Ook hoop ik dat het geen halve liter flessen op een stokje zijn, daar kunnen ze ook wat van. Maar uiteindelijk is het het effect en dat is in ieder geval super!

@Pyromaniac: Daar kan ik me niet zo in vinden. Goed dat smaken verschillen, want ik ben blij dat er éindelijk eens pijlen zijn zonder gekleurde tips. Dit effect zie je naar mijn mening veel te weinig.

Laatst bewerkt:
Pijlen zijn erg mooi maar wat meer variatie was wel op zijn plaats geweest.Zeker gezien het feit dat dit maar 4 pijlen zijn.In een groter pakket kan ik begrijpen dat enkele pijlen hetzelfde effect hebben maar bij 4 pijlen zie ik graag wat meer afwisseling.Dit doet overigens niks af aan de kwaliteit want die is gewoon super.

Mooie pijlen alleen is het effect een beetje eentonig. Toch zie je dit niet vaak en dus zullen ze wel goed gaan verkopen denk ik. De vraag is echter hoeveel dat gaat kosten. Denk toch rond de 30 euro. Persoonlijk vind ik dat belacheljik voor 4 pijlen. Dan koop ik daar liever ene mooie cake van ! Maargoed, dat is mijn mening :p

Afgaande op het filmpje: prachtige pijlen met een grote en volle uitwerking. Zonder toevoeging van gekleurde tips maakt het effect "pure gold" en daar hou ik wel van. Ben benieuwd naar het prijskaartje.

Zo dit zijn pas echt goede pijlen! Lijken net 75grams pijlen.

Ben trouwens ook benieuwd naar de prijs, Lesli kan dit nogal eens overdrijven.

Als de prijs maar niet hoger is dan de NL zink pijlen ( per stuk omgerekend ), en als het effect groter is dan die van de grote pijlen van de killing arrow dan benoem ik dit tot hét pijlenpakket tot nu toe in de NL assortiment.

Ik vind een prijs van onder de 30 echt nog wel redelijk. Als ik het goed heb waren de zink pijlen uit Nederland iets van 70 euro voor 10, das 7eu per pijl. Zolang de prijs van dit pakket eronder ligt is het voor mij gewoon perfect.

Het effect is misschien eentonig, maar dit is wel het effect wat ik wil in een pijlenpakket. Blijft lekker lang hangen en de effect grootte is meestal ook goed. Gelukkig zijn het maar 4 pijlen die je dan met eenzelfde effect hebt, beter dan 10.

En dit effect blijft ook gewoon in het algemeen erg gewilt, niet alleen door mij.

Nu weet ik het zeker, ze staan vast op mijn lijst.
Pijlen zien er goed uit, geen overbodige poespas! Lekker compact, wat het effect alleen ten goede kan komen.

Kan niet wachten tot ik ze de lucht in kan jassen:devil:

Back
Bovenaan