Golden Willow + Brocade Crown

Afgelopen oud en nieuw de brocade crown geschoten, 4 stuks tegelijk. Erg vette blokkies! aanradertjes.

Hier is het filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op de filmpjes is het effect naar mijn mening best snel weg. Blijft het effect in het echt langer hangen?

Op de filmpjes is het effect naar mijn mening best snel weg. Blijft het effect in het echt langer hangen?

Het effect is super groot en blijft ook super lang hangen, echter de camera registreert het *****.

Ik heb de camera net en moet nog even de perfecte instellingen VOOR GOUD zien te vinden

Vorig jaar de golden willow 2x gehad. Prachtige cake, alleen bij 1 cake gingen er 3/4 shots die maar 3 hoog gingen, was effe schrikken haha.

Deze cakes vanavond in Steenbegen meerdere keren kunnen aanschouwen. Wate en prachtige cakes. Vooral de Brocade Crown vond ik fenomenaal uitgewerkt.

Deze cakes vanavond in Steenbegen meerdere keren kunnen aanschouwen. Wate en prachtige cakes. Vooral de Brocade Crown vond ik fenomenaal uitgewerkt.

Ruben helemaal met je eens!!
Vooral de grote van de effecten spreken met erg aan en daarnaast de lage prijs wat dat betreft.

Deze moet ik wederom weer in de collectie hebben, allebei. Het zijn toppers! Al verdient Brocade Crown mijn voorkeur, heb ik er totaal geen probleem mee om de golden willow erbij te hebben :wink:

Brocade Crown of Golden Willow?

Één van deze twee wil ik gaan kopen. Maar kan aan de hand van beelden geen keuze maken. Graag jullie hulp!

Bedankt

Marc :D

was eerst niet overtuigd van deze cakes maar dat begint nu toch te komen. heb ook besloten om dit jaar de golden willow te nemen. omdat het effect Brocade Crown al meerdere keren in mijn collectie voorkomt en het effect zoals in de Golden willow niet vaak. dus deze zit er dit jaar bij!

Back
Bovenaan