Golden Willow + Brocade Crown

Als ik zo een beetje alle filmpjes bekijk, steken deze twee potten wat mij betreft met kop en schouder er boven uit. GOede prijs/kwaliteit en dan met name de Golden Willow komt het beste tot zijn recht!

De Golden Willow is echt een hele mooie cake. Prachtig brede boeketten, super. Een van de toppers van Zena NL dit jaar in mijn ogen.
De Brocade Crown is ook zeker niet slecht:p maar de Willow vond ik toch echt beter.:D

Inderdaad veruit de beste van de demo.
Zo'n beetje de enige cakes zonder crackling van Zena volgens mij :wink:, mijn persoonlijke favoriete effekten en zulke harde bursts dat ik denk dat ze de Extreme Salute overtreffen. En gelukkig ook nog eens betaalbaar! Ik ben niet gauw tevreden, maar ik denk dat dit wel eens de topper van 2009 zou kunnen worden!

Ik heb een vraag hierover. Het zijn 2 cakes met het zelfde artikelnummer. Betekend dit dat als je de Golden Willow besteld je de Brocade Crown kan krijgen? Of kan je ze gewoon allebei los bestellen (dat je weet welke je krijgt)?

Inderdaad veruit de beste van de demo.
Zo'n beetje de enige cakes zonder crackling van Zena volgens mij :wink:, mijn persoonlijke favoriete effekten en zulke harde bursts dat ik denk dat ze de Extreme Salute overtreffen. En gelukkig ook nog eens betaalbaar! Ik ben niet gauw tevreden, maar ik denk dat dit wel eens de topper van 2009 zou kunnen worden!

Deze pot de Extreme salute overtreffen?

Weet wel zeker van niet! Extreem salute beukt toch net effe wat harder.

Wel, was dit de topper van de avond. Maar de rest van de producten stelde ook gewoon weinig voor.

gr

je kunt de vergelijking pas maken als je ze allebei afsteekt op dezelfde locatie, maar ze doen beide echt niet onder voor de extreme salute.

was ook aanwezig, en was echt verbaast.

De cake met de gold to willow is in mijn ogen een van de beste aanwinsten dit jaar zo niet de beste. Helemaal gelet op de verhouding van prijs/kwaliteit.
Prachtige uitvoering van het willow effect, in combinatie met een goede burstknal.
Dit jaar een show schieten met goud als thema.
En daar zal deze cake een aantal malen in voorkomen. Topper.!!!

de golden willow gaat bij mij ook diverse malen de lucht in
heb er 6 besteld
vier stuks als finale met daarbij 3 keer de blue sky action van wollf
lijkt me wel een leuke afsluiter

Voor mij is de vraag: zal hij het beter doen dan de Sunrise van Bonfireworks? Die is net een fractie duurder met een fractie meer kruit per shot... Misschien dat ik deze Golden Willow er nog bij neem om te vergelijken.

edit: euh, waarom staan er geen filmpjes in de openingspost?!

Laatst bewerkt:
Dit zijn absoluut hele goede cakes inderdaad, mooie prijs erbij, gewoon toppertjes. Lekker tempo, mooi goud, 25 schoten lang, gewoon goed. :D

Ik ga er 2 in w-shape zetten met daar tussen een blauw paars mine effect dan gaat het nog een beetje op het begin van een JW338 lijken:shocked:
heeft iemand nog ideen voor het mine effect er tussen?

Ik ga er 2 in w-shape zetten met daar tussen een blauw paars mine effect dan gaat het nog een beetje op het begin van een JW338 lijken:shocked:

Bonbridge 25 shots mine cakejes. :wink:
Te halen bij lootsvuurwerk.nl

als je een wolf dealer hebt in jou omgeving....
de miracle van full-loaded 25sh 10.20
amazing van full-loaded 19sh 4.10
anders is de wasp van dynasty of de rio de janairo ook leuk he je er mooie hummers tussen ook:wink:

Wat een top cakes zijn dit zeg!
Heb alleen de Brocade Crown nog maar mee gemaakt. :cry:
Dat vind ik jammer want ik heb de Golden Willow zelf 2x :D
Maar de Brocade Crown was zeker niet verkeerd.
Als de Golden Willow ook zulke knallen heeft en boeketten heb ik zeker geen miskoop :)

Wat een top cakes zijn dit zeg!
Heb alleen de Brocade Crown nog maar mee gemaakt. :cry:
Dat vind ik jammer want ik heb de Golden Willow zelf 2x :D
Maar de Brocade Crown was zeker niet verkeerd.
Als de Golden Willow ook zulke knallen heeft en boeketten heb ik zeker geen miskoop :)

de golden willow was zelfs nog groter en even hard!
dus het zit helemaal snor:wink:

Pfffffff toch nog gekregen in Lopik. Had twee 25 shots besteld. Ze gelukkig weten te overtuigen dat ik echt van elk 1 wilde. Niet 2 Brocades, want juist die Willow is zo prachtig. Bleek ook wel, want ze kwamen uit Steenbergen speciaal voor die Willow. Blijken overal heel erg schaars.

Ja denk dat ik samen met mijn maat Rembo de willow heb opgemaakt in Steenbergen, we hadden er gister namelijk 10 meegenomen:devil:

Back
Bovenaan