Golden Willow + Brocade Crown

WOW...wat een geweldige pot is dit zeg. Het effect is erg goed en blijft lekker lang hangen. Grote plus punt vind ik ook het lekkere tempo.

heb ze bijde gehad bijde 4x en had er 1 project van gemaakt!
wat een heerlijk mooie bakjes zijn dit zeg!
kan menig pot niet tegen op!
harde burst groot boeket en blijft lang handen!
heerlijk gewoon!

Hier dan het filmpje van mijn golden willow die flink doorschoot:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(spoel door naar 0:22)

Ditzelfde probleem had ik ook met de White blink van het 20shots assortiment en een cake van het palm assortiment. Ik had het alleen met deze 3 Zena cakes, dus het ligt niet aan mezelf. Ik vind dit geen goede zaak.

Zelfde ervaring met de White Blink; die stopte er na 3 schoten mee, en met een van de Palm serie. Verder niet één weigeraar onder de ca. 300 andere cakes. De andere van Zena deden het overigens wel naar behoren, en de Golden Willow vond ik wel érg mooi moet ik zeggen!

Ik heb de Golden Willow 2x mee mogen maken waarvan de laatste niet goed ging. Zeker 3 bombettes klapten direct boven de grond. Mijn zwager had ook problemen met zijn Golden Willow. Wel een prachtbak trouwens!!

Ik heb de Golden Willow 2x mee mogen maken waarvan de laatste niet goed ging. Zeker 3 bombettes klapten direct boven de grond. Mijn zwager had ook problemen met zijn Golden Willow. Wel een prachtbak trouwens!!

Ik had het met ongeveer 10 schoten, die vlogen als een soort van mines de tubes uit!
Ook was ie een stuk sneller weg dan de bedoeling. Gaf eigelijk best een gaaf effect:p

Hier tweemaal de Brocade Crown, had in eerste instantie de Goldern Willow besteld alleen was die niet meer op voorraad. Moet eerlijk zeggen dat de Brocade Crown mij zeker niet heeft teleurgesteld.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier mijn filmpje van de Golden Willow.
movie

Zo man dat lijkt wel een thunder cake de efecten zijn gelijk weg. Dat vind ik wel een beedje jammer van deze cake ik zelf had er ook 1 en had precies het zelfde. Terwijl als je het filmpje van isandra bekijkt blijven de efecten langer hangen

Zo man dat lijkt wel een thunder cake de efecten zijn gelijk weg. Dat vind ik wel een beedje jammer van deze cake ik zelf had er ook 1 en had precies het zelfde. Terwijl als je het filmpje van isandra bekijkt blijven de efecten langer hangen

zal gauw hetzelfde filmpje als dat van bryan5161 maar dan vanuit een andere hoek erop zetten
is met een andere camera gefilmd en ziet er weer anders uit.
maar effecten blijven echt wel lang hangen.

filmpje van brocade crown die ik gister heb afgestoken om mijn verjaardag:)
let alleen niet op de belabberde uitspraak:p

+ YouTube Video

Ik ben uitermate tevreden met de uitwerkingen van deze 2 cakes, lekkere harde burst en ondanks de wind bleef het effect lang genoeg hangen. De burstknallen en de grootte van de effecten maken het een top product naar mijn mening.

Helaas ontplofte bij de brocade crown 3 schoten vlak boven de grond, maargoed ook dit is niet iets nieuws bij nederlandse producten, daar gebeurd wel vaker iets mee en hier hou ik dus ook rekening mee met afstanden/toeschouwers

Alleen bij de golden willow gebeurde er iets wat ik nog niet eerder had meegemaakt. Het eerste schot schoot met een hoek van 45 graden (knappe prestatie van een I-shape cake:confused:) richting een flat en ontplofte na een mooi boogje vlak voor de entree van godzijdank een bejaardenflat (die mensen staan altijd binnen te kijken)

Laat dit setje cakes aub wel in het assortiment, want ik vond ze top! Maar misschien een cup a soup automaat voor de kwaliteitscontrole in china:p

Aan vervoer/opslag ligt het ook niet. Xena Ede is geen fietsen/planten winkel en weten hoe ze met vuurwerk om moeten gaan. Ikzelf voetbal ook niet met de cakes:wink:

Bijlagen

• 1-1-2010 1_35_0001.jpg
    1-1-2010 1_35_0001.jpg
    71,8 KB · Weergaven: 0
Vreemd te horen zeg, vuurwerk is en blijft handwerk. Daarnaast kan het vervoer ook een grote rol spelen hierin. Lastig om vast te stellen waar dit aan gelegen heeft. Bij de demo's die ik heb gezien schoten deze cakes wel gewoon recht omhoog.

Hier een straatfilm van mij; 4x de Brocade Crown

In de voorverkoop zagen we bij Zena Pijnacker dat de Golden Willow veel populairder bleek te zijn dan de Brocade Crown. Ook op de forum's kon je dit terugzien. Eerlijk gezegd vond ik de Golden Willow ook stukken mooier overkomen bij de demo's.
Daarentegen vond ik in de straat ook de Brocade Crown fantastisch, deed eigenlijk zeker niet onder voor de Golden Willow. Leuk om te zien dat ook andere freaks de Brocade Crown goedgekeurd hebben inmiddels!

ik heb ze bijde gehad! op de demo leek de willow mooier.
maar in real life in me straad vond ik de golden willow helemaal tegek!
zijn bijde top!
gewoon combineren met 2 mine bakjes en je heb een semi pro 338

Heej vuurwerkliefhebbers,

Misschien een beetje laat om nu nog mijn filmpje te posten,
maar ik wil mijn Golden Willow toch graag aan jullie laten zien :p
Veel plezier met kijken !

+ YouTube Video

Gr,
jwtjuh :bye:

Mijn Golden Willow schoot zichzelf niet zo snel leeg als in bovenstaand filmpje. Heb er dus net wat langer van mogen genieten :D.

Mooie brede effecten die lekker lang bleven hangen, deze genomen na het zien op een demo en zeker geen spijt van gehad.

Edwin

Back
Bovenaan