Golden Willow + Brocade Crown

Bij PyroVoordeel Ede besteld.

Hopsa:
PC300094.jpg

Bij Vuurwerkland Steenbergen waren ze er vanavond ook allebei.
En heb vanmiddag bijn Zena Oisterwijk ook nog 2x de Golden Willow gehaald.
Dus dat wordt knallen! :)

Zena moet volgend jaar echt deze 2 cakes apart gaan verkopen. Ik had een bestelling gedaan van 900 euro bij mijn dealer met o.a. 3x 25 shots. En dan nog proberen ze je 3x de brocade in de maag te splitsen. Ik ging daar natuurlijk niet mee accoord en na een lange discussie kon ik 1x de willow krijgen. Ik ga Zena absoluut een email hierover sturen en hoop dat het volgend jaar (anders) beter geregeld is.

Ik had er twee besteld, maar ik geloof dat ik zelfs nog blij mag zijn met 1 x willow. Volgend jaar maar 29e om 8 uur 's ochtends op de stoep staan ;)

Uiteindelijk had ik 2 Wlllows en een Brocade.
De willows schoten we samen af, maar 1 was er niet helemaal jofel. Die knalde heel laag tussen de omstanders. Nou moet ik zeggen dat er een flinke wind stond en dat is voor dit effect niet echt voordelig. Ik vond ze daarom nogal tegenvallen helaas. De Brocade deed het veel beter.

ik had er eentje een golden willow dan maar dat vond ik echt de topper van de avond
staat op de lijst van volgend jaar want mijn zwager stak een crown cake tegelijk af er vlak naast maar die was een stuk minder kan ik je zeggen

Mooie potten dit, me pa had de brocade en de willow. Alleen door de harde wind vielen de effecten uit me kaar:( Maar volgend jaar ga ik zelf ook meer sier kopen dus dan zit deze er zeker in echt een top pot.

Haha, mijn 25shots Willow cake was echt ziek!! Hij was denk ik in 5 seconden voorbij en dit gaf een waar spectakel. De lucht was echt helemaal vol met willow en dit deed zeker niet onder voor een profblok. Alleen had ik toch liever gehad dat hij gewoon gegaan was zoals hij hoorde te gaan, want op deze manier kon ik niet echt goed genieten van de harde burst/effecten die lang blijven hangen. Ditzelfde probleem had ik ook met de White blink van het 20shots assortiment en een cake van het palm assortiment. Ik had het alleen met deze 3 Zena cakes, dus het ligt niet aan mezelf. Ik vind dit geen goede zaak.

Ik heb nergens last van gehad TenJ.

Ik had ook de Golden willow en dit was zeker ook weer een mooie, effecten waren mooi en bleven lang hangen. Zeker weer een aanrader voor volgend jaar.

Hier ook geen problemen gehad. Enkel 1 bombette die niet zo hoog ging als de rest, en daardoor kwamen de vuur slierten bijna tot aan de grond. Ik had voldoende afstand genomen dus er was niet veel aan de hand. Verder beide echt mooie potten, de effecten bleven lang hangen, en waaide over de hele straat heen.

Hierbij mijn filmpje van 2x Golden Willow.Mooie potten,maar ook hier klapte 1 bombette vlak boven de tube.Gelukkig zonder gevolgen:D

De Golden Willow deed het hier gewoonweg goed.
Lekkere klappen met het afschieten van de tubes en ondanks de forse wind, bleven de effecten nog redelijk intact (verwaaiden wel wat maar niet veel).

ik en michael / pyromaniac , hadden de brocade crown uit het kofferbak assortiment (zelfde als deze) .
en hij was echt extreem goed , snel tempo , goeie burst knallen , en grote effecten , top ding .
volgend jaar weer maar dan x2 .

Hier gingen er 4 tegelijk en was een waar spektakel. Als ik niet beter zou weten zou ik gezegd hebben dat het een 100sh prof blok was. Heerlijke cakes!

Geweldige potten. Hier de golden-willow (2x) tegelijk afgestoken. Kan niet anders zeggen dat het geweldige potten zijn met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!!

Hier 3 keer de golden willow en 1 keer de brocade crown gestookt.Zijn prijstechnisch aardige potten.Maar moet eerlijk zeggen dat ik ze bij de demo indrukwekkender vond overkomen en stiekem er toch iets meer van verwacht had.Waarschijnlijk zijn de verwachtingen gewoon te hoog geweest.

Kaboom,denk dat het komt omdat je als je het zelf afsteekt er gewoon te dicht op blijft staan.

Daarom zijn ze op een demo veel indrukwekkender.

Back
Bovenaan