Golden Wave King, Blink and Leaves

Deze cake is ook een beetje zonde van t geld. Voor bijna 20 euro minder koop je de Big Fantasy van Bonfire, die exact tzelfde is.
Volgens mij heb jij deze niet live gezien. Dit was misschien wel de mooiste cake van mijn hele collectie. De Golden Wave, Blink en Falling Leaves zijn echt zo mooi uitgewerkt, ongekend!

De Golden Wave, Blink en Falling Leaves zijn echt zo mooi uitgewerkt, ongekend!

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Je moet bij deze cake ook houden van Falling Leaves, anders kun je beter een andere Showtime Cake nemen. Maar die Golden Wave is zoooo mooi...eerst die gouden staarten en dan zie je ze gewoon breder worden. Heerlijke heldere kleuren ook.

Laat ik ze nou allebei gehad hebben, en het is een absolute topper, bedoelde alleen maar te zeggen dat je er in het Showtimegeval er teveel voor betaald

Ik had hem gisteren nog in mijn collectie zitten, ai ai ai wat is dit een wonderschone cake! Toeschouwers bleven vragen of het echt geen professioneel vuurwerk was wat ik afstak, want daar leek het verdomd veel op!

De waves zijn zo prachtig mooi en blijven ook onwijs lang hangen dat er gewoon maximaal gebruik gemaakt word van de 15 gran per tube. De Falling Leaves passen hier mooi bij, in mijn ogen een heerlijke combinatie.

Ja dit is inderdaad een wonderschone jongen, dus ik begrijp de reacties niet. De wave (eerder een Palm overigens) is erg strak en groot uitgewerkt.

Ik heb deze bij de overburen gezien, ik dacht eerst dat het een profblok was! tot ik hem nu op het forum zie. Deze gaat zeker op de lijst voor volgend jaar.

Deze dit jaar voor het eerst geschoten, een topper. De golden wave is erg breed en vol en de leaves blijven lang hangen. De leaves waaiden helaas wel flink uit elkaar door de wind, de golden wave hield goed stand.

Ik heb hem gelukkig met veel korting bij Harten4 kunnen kopen, want anders is het gat in mijn budget te groot.

Back
Bovenaan