Golden Wave King, Blink and Leaves

Artikelnummer: 5038
Artikelnaam: Golden Wave King, Blink and Leaves
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: golden wave king, red blink & green leaves
Tijdsduur: 20-25 Sec
Hoogte: 40-50M
Verpakking: 4/1
Richtprijs: 55.00

59c938e75ef05.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Artikelnummer: 5038
Artikelnaam: Golden Wave King, Blink and Leaves
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: golden wave king, red blink & green leaves
Tijdsduur: 20-25 Sec
Hoogte: 40-50M
Verpakking: 4/1
Richtprijs: 55.00

Ik heb een vraag wanneer komen deze filmpjes is allemaal online? want ik wil graag aan mijn lijst door werken maar zodra er nog niks is verandert word het kei lastig :P

Mvg michel

Op zich geen verkeerde pot, met een goed tempo.
De falling leaves en gouden palmen komen goed tot hun recht.
Vindt alleen dat de rode blinkers wat naar de achtergrond gedrukt worden en niet echt opvallen.
Prijs vind ik ook wat aan de hoge kant.

matige reaktie Frans, ik vind dat je hier een cake zie zoals die in Nederland nog nooit is vertoond.
Zal niet te positief zijn, omdat ik hem nog niet live heb meegemaakt, maar innovatief is hij zeker

Hallo shinji,

Ik hou van blinkers en vindt het jammer dat ze minder zichtbaar zijn, mag toch gewoon gezegd worden?
De combinatie van falling leaves met goudeffecten spreekt me altijd wel aan.
Heb verleden jaar de Juwel in the Crown gehad, waar ik zeer tevreden over was.

En ook de falling leaf van Mercurius kan me wel bekoren;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vind het zelf een prachtig product, een van de weinige producten uit de Showtime collectie die een redelijk laag tempo heeft, maar dat spreek mij juist aan met dit effect. :)

Een mooi laag tempo voor een cake uit de showtime collectie!:) Sneller heeft ook minder toegevoegde waarde. Ik vind de falling leaves erg netjes uitgewerkt (voor consumenten) en daarnaast vind ik de "palmen" er perfect bij passen. Als ik zo van de filmpjes af mag gaan, vind ik het een regelrechte topper!

Smullen hoor deze cake.
Zelden een Golden Wave gezien in consumentenvuurwerk
die 5 a 6 seconden blijft hangen.
en de combo met leaves is ook erg mooi.
Wat mij betreft een van de beste cakes die ik gisteren gezien heb.

Filmpje 2 stuks:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hier volgens mij een filmpje van dezelfde demo als hierboven :P

@ 5:00 zie je deze cake .

+ YouTube Video

ik moet zeggen , ik ben zeer onder de indruk van deze cake , in het echt komen die golden waves veel groter over :) , lekker dik , en blijven lang hangen met falling leaves inhet midden :)

Top product !

Prachtige cake, vond hem eerst heel apart, maar wel wat speciaals hebben. Bij de bovenstaande films vind ik hem nog veel mooier geworden. Prachtig uitgevoerd en ook zeker in mijn collectie!

Ik Ben Gewoon verliefd op deze cake, echt prachtig
dit jaar geen mogelijkheid om deze te bemachtigen volgend jaar mischien wel ":)

Ik heb ondanks de mist deze bak nog afgestoken, maar wat een topper!!!! Ik heb er nog 1 over, mooi voor volgend oud en nieuw!

Helaas hing er wat mist/kruitdamp toen ik deze afstak, maar kon het toch nog redelijk goed zien! Het is niet de beste showtime cake, maar wel acceptabel. Ik ga hem dit jaar niet meer kopen, omdat ik betere showtime cakes heb meegemaakt. Een filmpje volgt spoedig:)

Deze cake is ook een beetje zonde van t geld. Voor bijna 20 euro minder koop je de Big Fantasy van Bonfire, die exact tzelfde is.

Back
Bovenaan