Golden Tarantula

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 913
Artikelnaam: Golden Tarantula
Bruto Gewicht: 16 kilo
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 140
Effectomschrijving: Dit 1 meter lange mega assortiment bestaat uit 4 x 500 gram zware cakes met in totaal 140 shots. Golden crackling palm en silver fish effecten gaan tot het uiterste.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1/1
Richtprijs: € 199,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_913_-_event_golden_tarantula_140_s_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
219,- euro. Producten met dergelijke prijs gaan mij echt te ver. Dit is voor veel mensen enkele bruggen te ver denk ik. Exclusiviteit is één ding, maar als iets té exclusief gaat worden?

Ik hoop wel dat dergelijke producten in handen komen van échte liefhebbers. Als het dan toch exclusief moet zijn...

Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Event Golden Tarantula, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Elite brand voor de elite onder ons.. Ik vind dat je door deze boxen(prijzen)wel ziet dat vuurwerk meer een luxe artikel aan het worden is. Zonde hoor!!!

Ik vond dit een toppertje.
Lekker snel thempo en lekker veel goud.
Nu ik de prijs lees, word ik iets minder blij.
Maar met een goede korting actie, is de prijs misschien wel te doen.

Zou kijken of de foto's de moeite zijn, anders post ik die wel even.

deze cakes kosten op zich zelf al 54,75 zeg .
dat vind ik voor 1 500 grammer erg duur hoor .
voor mij is hij veel te duur .
maar ik moet toegeven dat dit wel een hele mooie cake is .

Mooi assortiment, maar sterk overprijsd.
"Golden crackling palm en silver fish effecten gaan tot het uiterste", de prijs helaas ook.

Dat laatste filmpje is wel heel goed. Daar is dit blok wel erg mooi op. Maar ja, die prijs... Als je los cakes koopt dan zijn ze ook zo maar 50,- per stuk en dan kom dus al n de buurt. 219,- euro voor 1 blok is psychologisch teveel al zijn het eigenlijk 4 waaiercakes.

heel eerlijk gezegd zou ik wel willen weten welke producten als sample geschoten zijn en welke uit productie. Dat ik het bij deze cakebox vraag is niet onbewust. Ik hoop dat Rubro op het forum laat weten welke cakes samples zijn. Ik vermoed dat dit er een van is. Dat wil niet zeggen dat deze cakebox in de straat compleet anders zou presteren, maar soms denk ik dat het bijna te goed is om waar te zijn.
Als je de prijs ziet dan zou je op zijn minst deze effecten wel mogen verwachten.
greetzz

Zoals het op mij overkomt zijn de fish effecten in de box zo overbodig. Je ziet ze door dat geweld heen amper en het heeft in mijn opzicht ook geen toegevoegde waarde.

Om terug te komen op mijn opmerking over de fish effecten: Ze waren goed... En ze kwamen ook nog eens mooi uit.

Deze box ga ik denk ik toch maar gewoon aanschaffen, vind hem een van de mooiste boxen van dit jaar van wat ik heb gezien. Ik zit zelf te denken om de schietvolgorde aan te passen, eerder 2-1-4-3.

Iemand een mening daarover?

Back
Bovenaan