Golden Power

Zijn deze dingen nu al uitgeleverd aan de winkeliers? Ik heb er echt een hard hoofd in dat dit goed gaat komen als ik hier en daar de verhalen zo hoor.

Opschieten!!!

Wat maakt et uit dat deze nu, vorige week of 27 december pas bij de winkelier is ? Je mag ze toch pas de 28e afhalen! De GP tijdens demo's is productie welke in een kleine aantal is geïmporteerd. Ik kan bevestigen dat het productie is want heb ze in me handen gehad en zelf afgestoken tijdens de HOL demo.

Dus maak je niet zo druk allemaal je kan het toch pas de 28 ophalen!.

Hoe zouden jullie deze schieten?
Ik zat te denken aan C-A-B-D en daar achteraan wil ik een crackling chrysantheum van original plakken.
C is de minst mooie, B vind ik de beste, alleen wil die crackling D met dan de chry crackling.

Ik zat te denken aan C-A-B-D en daar achteraan wil ik een crackling chrysantheum van original plakken.
C is de minst mooie, B vind ik de beste, alleen wil die crackling D met dan de chry crackling.

Zoiets ja, alleen wil ik de New Moon als een E gebruiken, of moet je juist er mee beginnen.. Lastige keuze.

Ik denk dat je crackling chry, totaal in het niets valt na deze bak!
de Belgische variant heeft namelijk niet zulke volle boeketten en harde bursts.
Als ik jou was zou ik deze gewoon apart schieten VOOR de Golden power!

Wat kaboem zegt is een machtig idee, maar ik heb geen beschikking over de New Moon helaas...
En wat Koen zegt klopt ook...
Ik ga deze inderdaad appart schieten voor de GP.
Dan wordt het denk ik C-D-B-A dan?

Hier wordt het b-c-a-d, met niks bijzonder gericht er vooraan of achteraan gelont. Wordt voorafgegaan door Royals Freestyle en erna Tweelingen. Moet toch op en neer lopen naar m'n huis (15m ofzo) dus zal toch een pauze vallen, boeit niet.

Ik ga deze denk ik B-C-A-D schieten, met erachteraan 2x New Moon tegelijkertijd. Moet een leuk finaleprojectje worden :). Enige twijfel heb ik nog over de optie C-B-A-D. Wat zouden jullie doen?

Ik ga deze denk ik B-C-A-D schieten, met erachteraan 2x New Moon tegelijkertijd. Moet een leuk finaleprojectje worden :). Enige twijfel heb ik nog over de optie C-B-A-D. Wat zouden jullie doen?

Zoals ik het nu heb bedacht ga ik ook voor B-C-A-D. C vind ik de minste cake van het stel en A en D de beste. Als je met C begint en dan B-A vind ik de afwisseling in het middenstuk niet zo mooi en heb je geen spectaculair begin. Als je met B begint heb je toch een dik begin, dan C als iets rustiger stuk en dan knallen.

Na alle reacties gelezen te hebben ga ik ook voor BCAD denk ik zo.
Enn toen weer veranderd naar CABD.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen bij Cees van der Horst de Golden power opgehaald.
Ziet er netjes uit, alleen de geur uit de doos stinkt echt.

_MG_4693.jpg

Bij mij staat die ook in huis! Althans, volgens de doos is het de "Secret Treasure" van Hol vuurwerk. Zijn ze allemaal met deze omschrijving? Anders hadden ze hem net zo goed Secret Treasure kunnen noemen. Heb hem overigens bij Ed Raket in Apeldoorn besteld. Dus is ook niet bij Hol besteld ;-)

Ik heb de Heaven Four versie van Ano haha

Zelfde cake allemaal met een andere naam

GEhaald bij Harten

is deze hetzelfde door te lonten als gezien op het filmpje bij de Garden of Eden ?
Ik wil als leek graag een paar foto's zien van de experts hier ... :p:D

Zojuist de doos opengemaakt en wat blijkt... De lonten die aan elkaar zitten verbonden zitten aan de andere kant van de cake's. ze kunnen na het doorlonten niet meer terug in de doos. klopt dit?

Zojuist de doos opengemaakt en wat blijkt... De lonten die aan elkaar zitten verbonden zitten aan de andere kant van de cake's. ze kunnen na het doorlonten niet meer terug in de doos. klopt dit?

De lont gaat helemaal naar beneden, dus even openmaken tot onderaan en bij de 2e cake ook en dan beide quickmatch op elkaar plakken. Zo ging het vorig jaar in ieder geval wel bij de Garden of Eden, en dat zal vast bij de Golden Power en Royal Celebration ook wel zijn.

Back
Bovenaan