Golden Power

Volgens mij gaan we langs elkaar heen want ook ik denk dat het productie is :p

Ik bedoel dit juist voor iedereen die denkt dat er samples zijn geschoten. Want je hebt gelijk met je vergelijking:cool:

Volgens mij gaan we langs elkaar heen want ook ik denk dat het productie is :p

Ik bedoel dit juist voor iedereen die denkt dat er samples zijn geschoten. Want je hebt gelijk met je vergelijking:cool:

Ja mijn post is algemeen. Ik zit te klooien met mn telefoon daarom post ik alleen wat algemene info. Typen kost teveel tijd haha.

Vergelijk de crowns van de garden of eden anders maar met die van de golden power die gisteren geschoten zijn. Tempo van golden power is wat hoger waardoor de lucht wat voller is. Verder zijn ze precies het zelfde. Of de garden of eden is natuurlijk ook een sample maar daar hoor je niemand over..

De crowns en de chry crackling waren volgens mij van dezelfde kwaliteit als in de garden. Moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een super goed blok vond maar als ik kijk naar prijs en aantal shots ga ik wederom voor de garden.

Al het positieve is al over deze klassebak gezegd! Ik kan daar verder niets op aanvullen!! Ik ben wel erg blij dat Kuiper Koekange deze topper verkoopt!!!

Mijn naam is cakebox van het jaar en ik bevindt me in de Royal fireworks collectie!
Man man wat een prachtig stukje vuurwerk.
Vette crowns en een mooie chry bak aan het einde.
Ik ben verkocht!

Man man.
Ik was eerst niet zo gecharmeerd van deze box.
Maar na de demo kan ik maar een ding zeggen....
WAUW deze zit er bij!!
Deze beukt de garden of eden, de imortal gold en de select 2.0 er dik uit!
De prijs is ook gunstig!
Ik zeg kopen die bak!

Lieve lezers,

Laat iedereen nou maar denken, praten, voelen en het allemaal beter vinden dan ons zelf.
We hebben jullie onze china films laten zien dat waren en zijn samples! Vanuit die hoek en uitgangspunt werken wij een heel jaar naar het eind resultaat.

We knutselen niet met camera's of foto toestellen om jullie n grote worst voor te houden.

What you see is what you get! of te wel wat je ziet dat krijg je, zo hebben we jullie al 5 jaar geinformeerd.

Laat de discussie lekker lopen wat anderen ook zeggen.

De items zullen bij een aantal verkoop punten te verkrijgen zijn.

Giezen Hoogkerk
Ano Vuurwerk Milheeze
Hol Vuurwerk Nieuwerkerk a/d Ijssel
Kuiper Koekange

Deze 4 winkels hebben dit assortiment van cakes in samenwerking met Royal Fireworks gemaakt.

Fijne avond allemaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bekijk hem dan wel nog op de demo van Ano. Bevalt die me, dan bestel ik hem meteen. Zo nu op de filmpjes ziet ie er goed uit!

dat is wel gek als Jeroen de dealers aangeeft.
Of heb ik nu iets gemist?
Greetzz

Staat inderdaad niet heel duidelijk in de post van RFJEROEN maar naar mijn idee staat er eerst: Deze zal bij een aantal verkooppunten beschikbaar zijn. En daarna: de volgende 4 hebben meegewerkt aan de samenstelling. Dus die 4 zijn zoals ik het lees niet de enige verkooppunten

Herman de Haan gaf ook al aan dat ie daar verkocht zou worden dus het zal waarschijnlijk wel kloppen dat er meer dan 4 verkooppunten zijn!

het laatste product van de demo en gelijk ook de vetste. (samen met de new moon)
vol plezier naar deze box gekeken, en het goud kwam zelfs tot op de grond!

Riezebos vuurwerk verkoopt deze doos ook, heb m daar ook besteld dus denk dat die 4 meegewerkt hebben aan de ontwikkeling en verkoop bij wat meer is.

Had al besteld maar toch wat extra budget vrijgemaakt om deze bij te bestellen, kijk er naar uit!

Back
Bovenaan