Golden Power

Het halve ons-kent-ons kliekje :wink:

edit: o, is het deze. Die film heb zelfs ik, de immer onaanwezige en in het kliekje oningewijde, ook al gezien :D en deze wordt door mij sowieso aangeschaft bij één van die verkopende dealers hier vlakbij. Bruut tempo, deze bak, met perfect uitgevoerde effecten. Hopen dat de uiteindelijke versie net zo is, dan is het een topper van jewelste.

Elke verkoper krijgt, voor zover mij bekend, hun eigen gewenste naam op de box. En bij eentje/sommigen/allemaal? worden de cakes zelfs ook los verkocht.

Laatst bewerkt:
Deze bak doet zijn naam eer aan en zit in mijn ogen tegen het perfecte aan. Wat een heerlijk tempo en heerlijke effecten! Blij dat ik hem al besteld heb :)

:shocked: Wat een heerlijke bak zeg.. Heerlijk tempo, mooie effecten en dat goud blijft ook echt enorm lang hangen :D

Top ding hoop dat deze volgend jaar gewoon voor elke dealer te krijgen is. Want wat ramt die er lekker op los zeg.

Volgens mij heeft de helft van het forum hem inmiddels al gezien,dus zou zeggen gooi die film online.:)

Ja dat interessant doen dat je een product al eerder hebt gezien om dat je toevallig iemand kent is eigenlijk best wel irritant, zie je dit jaar steeds meer, hou het gewoon voor je denk ik dan. Laat iedereen dan gewoon meegenieten.

geen verkeerde cake trouwens :cool:

Ik weet dat deze bij ANO te krijgen is onder een andere naam. Riezebos in Amersfoort heeft deze onder de naam Golden Power.

Prachtig, echt geweldig hou van gouden boxen!

Twijfel nu al tussen deze en Immortal Gold of gewoon allebei!

Voor mij geen twijfel. Deze is echt beter, meer geweld. Ik wacht nog wel een demo af en zal moeten kijken of ik deze ergens kan scoren.Anders kies ik wel iets anders. IG niet meer.
greetzz

Erg mooie box! Prijs valt ook mee als je dat vergelijkt met andere boxen. Mijn favoriet is de eerste cake!

Back
Bovenaan