Golden Power

Erg mooie bak.
Alleen volgens mij ontbrak bij de demo van Kuiper cake 3 en zat cake 4 er 2x in.

Hier de film:

Eddy.

Dit was m'n eerste liefde... was geloof ik 2012/2013 dat ie uitkwam.
Vanaf dat moment is m'n vuurwerk-vlammetje weer gaan branden als nooit daarvoor.

Is dit de bak van Giezen oid? Golden Power zelf wordt toch niet meer gemaakt?

Ja nu je het zegt, volgens mij stond er wel iets van Giezen op de doos.
Maar heb hem gekocht als Golden Power, das toch in principe dezelfde?

Hoi even een vraag! Kan deze box op tegen toppers als de Immortal Gold & Cruel Traction?? Ik bedoel qua effect grote en burst. Zo ja , dan komt ie alvast op m'n lijst voor dit jaar!

Ik had deze jaren lang bij mijn vader in de loods staan. Was helemaal vergeten dat ie daar stond! 3 jaar lang heeft deze box daar gestaan... tot afgelopen jaar!
Ik vond het een top cake box! En vond hem helemaal niet onder doen voor de andere boxen die ik had: Immortal Gold / Cruel Traction / 4 seasons!!

Ik had deze jaren lang bij mijn vader in de loods staan. Was helemaal vergeten dat ie daar stond! 3 jaar lang heeft deze box daar gestaan... tot afgelopen jaar!
Ik vond het een top cake box! En vond hem helemaal niet onder doen voor de andere boxen die ik had: Immortal Gold / Cruel Traction / 4 seasons!!

Drogen van sier vuurwerk heeft vaak eeb positieve effect op de uitwerking

Is wrs ook verschil 1e en 2e productie...1e zijn wrs allemaal foetsie. Laatste haalt CT en IM niet, IM scheelt niet veel btw. Vooral die 1e goudcake was minder indrukwekkend geworden maar bv die chrys finalecake presteerde nog gewoon erg goed.

Deze heeft het eind van het jaar toch niet gehaald. Iemand ging trouwen en wilde graag afsluiten met wat vuurwerk. Hij vroeg aan mij of ik nog wat had, en deze stelde ik graag beschikbaar. Kreeg er nog een filmpje van. Niet de beste kwaliteit, maar ik deel hem toch nog maar met jullie:

Back
Bovenaan