Golden Medals

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 470
Artikelnaam: Golden Medals
Bruto Gewicht: 12000 gram
Netto kruitgewicht: 1105 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland: Compound Fireworks! In dit 100 shots flowerbed zijn alle cakes al met elkaar doorverbonden en voorzien van één hoofdaansteeklont. Hierdoor heb je met de Golden Medals een waar profblok in handen en kun je genieten van een oase van goud!
Max. tube diameter: 25MM
Kartoneenheid: 2/4
Adviesprijs: € 129,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

470_golden_medals_100_special_forces_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
zou het kunnen zijn dat deze het zelfde is als de extasy of gold box van vuurwerkmania .
gezien het kruitgewicht .
daar is uitgelegd waarom er nog geen beeldmateriaal is

Word dit blok wel gewoon verkocht? Weet iemand dit? Het is wel erg stil rond dit blok. Word steeds nieuwschieriger naar een filmpje..

Word dit blok wel gewoon verkocht? Weet iemand dit? Het is wel erg stil rond dit blok. Word steeds nieuwschieriger naar een filmpje..

Ja hoor. Winkeliers kunnen 'm gewoon inkopen en deze wordt ook aan de consument verkocht. Er is alleen nogal wat vertraging rondom beeldmateriaal. Ook wij hebben de afgelopen weken al een paar keer bij Rubro aangeklopt. Zodra er beelden zijn worden die direct vrijgegeven hebben ze ons beloofd!!

Ik heb trouwens nog een "test" blok die als mysterie box verkocht werd onder de naam commander en volgens mij is die ook van rubro enhrt aantal schoten komt overeen met deze... Zou dit hem dan uiteindelijk zijn?

Ik heb trouwens nog een "test" blok die als mysterie box verkocht werd onder de naam commander en volgens mij is die ook van rubro enhrt aantal schoten komt overeen met deze... Zou dit hem dan uiteindelijk zijn?

Lijkt me niet. De Golden Medals is een compound terwijl de Commander vorig jaar ook al werd verkocht als gewone cakebox. Daarnaast heeft de Commander volgens de artikeldetails 2 kilo kruit. Dat heeft deze Golden Medals niet...

Lijkt me niet. De Golden Medals is een compound terwijl de Commander vorig jaar ook al werd verkocht als gewone cakebox. Daarnaast heeft de Commander volgens de artikeldetails 2 kilo kruit. Dat heeft deze Golden Medals niet...

Werd die vorig jaar ook al verkocht? Heb er namelijk nog geen filmpje van gezien... Dacht dat het een proefwerk was.

Laatst bewerkt:
Mooi toch, een beetje spanning, in de freak actie is hij zo goedkoop dat het haast geen miskoop kan worden :D we gaan er dus voor om deze zonder film aan te schaffen.

Werd die vorig jaar ook al verkocht? Heb er namelijk mosterdsaus geen filmpje van gezien... Dacht dat het een proefwerk was.

Heb 'm voorbij zien komen bij een winkel die deze box verkocht als jubileum-box. Maar goed, laten we on-topic blijven en het over de Golden Medals hebben. Kom maar op met dat filmpje!!

Heb deze box ook al gevonden voor 79,99.. Staat op m'n lijst samen met de Primal Instinct, Event Neon box en Ultimate Mythology box. Denk hiermee wel 4 toppers van Rubro in huis te halen!

Mooi toch, een beetje spanning, in de freak actie is hij zo goedkoop dat het haast geen miskoop kan worden :D we gaan er dus voor om deze zonder film aan te schaffen.

Helemaal mee eens! Heb de Gold Medals ook al besteld voor een leuke prijs!

Hier zojuist ook besteld. Voor een mooi prijsje weliswaar. Laat mij gewoon verassen, Rubro kennende komt dit helemaal goed!

Back
Bovenaan