Golden Medals

Misschien een beetje ééntonig ja, maar dat is vaak zo met boxen die gebaseerd zijn op goud. Maar dat neemt niet weg dat de uitwerkingen er top uit zien. Weet wel zeker dat deze box het heel goed doet in de straat

Ik had toch meer goud verwacht.
Of het komt niet goed over op het filmpje.
Maar ben toch wel blij dat ik hem genomen heb.
Het ziet er in ieder geval groot uit.

Jammer van die Crackling (Geen idee of dit de juiste benaming is voor het effect). Ik had gehoopt op het effect van de Immortal Gold. Ik vind die pure gouden volle boeketten die de Immortal Gold als finale schiet wonderschoon. Een lucht vol puur goud. Bij deze bak mis ik dat. Door de Crackling verdwijnt de schoonheid een beetje. Maja dat is mijn mening

Mooi effect! Alleen ik had meerdere goud effecten verwacht. Die spinning tails op het einde vind ik erg mooi, beetje eentonig is het allemaal wel maar ik laat deze zeker op mijn lijst staan mede door het schappelijk prijskaartje.

Niet heel bijzonder, maar voor prijzen van onder de €60 die ik langs zie komen, voor veel mensen wel interessant denk ik ...

De adviesprijs is 129 euro, maar hij wordt her en der al goedkoper aangeboden...hiervoor zou ik echter bij de winkeltopics en actietopics kijken....in de producttopics horen geen aanbiedingsprijzen omdat het anders een reclame topic is.....daar zijn deze topics juist niet voor bedoeld :wink:

Dees al gezien voor 55. Dan is het zeker te doen. Voor die prijs kan je de eentoonigheid wel slikken

Vind dit ook een erg mooie bak. Single effect vind ik in dit geval geen probleem. Zeker als deze voor 80 euro of minder al te krijgen is!

zal de extasy of gold van Mania dezelfde dan zijn als deze of toch anders? Heeft ook 100 shots en 1105 kruit?

zal de extasy of gold van Mania dezelfde dan zijn als deze of toch anders? Heeft ook 100 shots en 1105 kruit?

Ik heb begrepen dat die toch echt anders is.

Haha, zo'n opmerking heb ik ook al richting Rubro gemaakt. Ik begreep dat de camera-instellingen niet helemaal de juiste waren en het toch echt wel goud is...

Back
Bovenaan