Golden glory

Gurby

VWC lid
106goldenglorynu1.gif

Artikelnummer: onbekend
Artikelnaam: Golden glory
Netto Kruitgewicht: 105 gr 13 gram per shot.
Aantal Schoten: 8 Shots
Effectomschrijving: Silver spinners into purple peony
Richtprijs: €6,95 euro
Verpakkingseenheid: onbekend

Laatst bewerkt door een moderator:
hier een filmpje er van niet echt super kwaliteit maarja beter iets dan niets:D

[GVIDEO]http://video.google.nl/videoplay?docid=-5912335109818126883&q=Golden+Glory[/GVIDEO]

Laatst bewerkt door een moderator:
BELANGRIJKE REACTIE VOOR B&W: deze cake is fantastisch, super prijs, super effect, super burstknal.

MAAR: MAAK DEZE CAKE STABIELER!!! De cake viel namelijk om en de schoten vlogen de omstanders om de oren. Gelukkig niks ergs gebeurd, maar dit mag NOOIT weer gebeuren!

Verder een absolute aanrader.

Misschien een idee om cakes in het vervolg vast te zetten met bijvoorbeeld een paar bakstenen.

ik had speciaal een vuurwerkgrip gekocht, maar vergat deze in het begin te gebruiken. dit was de derde cakes vd avond en herinnerde mij gelijk aan het belang van zo'n grip.

Echter ik vind dat de veiligheid van vuurwerk NOOIT mag afhangen van het gebruik van een grip. vuurwerk moet zo gemaakt worden dat het inprincipe ook veilig is zonder hulpmiddelen en deze cake is dat absoluut niet. (wel een super cake verder zoals al 2 keer eerder gezegd ;) ) maar veiligheid boven alles, vandaar ook mijn reactie om daar b&w heel goed op te wijzen (en de vuurwerkgebruikers natuurlijk ook)

ik zal deze dit jaar maar eens aanschaffen aangezien ik een liefhebber ben van de star collection

Leuk ding voor dat geld, vooral als je een laag budget hebt, maar ook als je een groter budget hebt is dit leuk om erbij te hebben.

Echt een goed potje deze Golden Glory. Kort, maar wel erg krachtig.

Had er zelf twee tegelijk afgestoken en hiermee deze pot nog beter tot zijn recht!

Echt een topper dus...

Back
Bovenaan