Golden Eye

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC131
Artikelnaam: Golden Eye
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: 16 schots multishot met een verrassend nieuw effect. Het samenvoegen van zilveren, gouden en fel blauwe kleuren in een schouwspel van snelle lichtflitsen doen uw ogen verblinden. Een nieuwe ontwikkeling die niet in uw collectie mag ontbreken.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: € 19.95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DC131.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oei, heb je het filmpje gekeken?... Dan zie je nu niets meer zeker :p

Is inderdaad wel een aardig cakeje, alleen die omschrijving met dat oogverblinde enzo... Nee dat doet het voor mij niet en is straks natuurlijk weer voer voor oogartsen en meneer Bontje of hoe die kerel of zijn opvolger ook mag heten...
:bye:

Jammer dat er ook heer weer te veel schoten zijn in verhouding met de gegevens die ze verstrekken.

Naar het effect gekeken zou ik wel zeggen dat het een hele leuke cake is met een soort van Tanz der Vampire effect.

Jongens, zonder echt op te scheppen, maar misschien draai ik al te lang mee.
Ik kan niet geloven dat dit uit een schuurmans/diamond potje komt, elk jaar weer hebben ze op filmpjes leuke producten, maar wat valt het dan weer tegen in het echt..

wat is hier de nieuwe ontwikkeling in? Brocade tip hebben we al vaker gezien... wordt hier wel mooi uitgevoerd, als dat in 't echt ook zo is...

als ik het filmpje zo zie dan is dit wel een mooi uitgevoerde cake.
Effecten lijken me zoals eerder gezegd niet nieuw. Ook het aantal schoten is 21 ipv 16? Ik weet niet of dit een foutje is?
MAargoed met een leuke prijs eraan en hetzelfde effect als op de film zou ik zeer tevreden zijn.
greetzz

zoomt die camera steeds in op ieder effect of lijkt dat maar zo? beetje vreemd ziet het eruit in ieder geval.

Het effect van de cake vind ik wel super mooi uitgevoerd

Het effect is prachtig. Heerlijk die golden willows met oplichtende tips.
Even afwachten tot hij geschoten is op een demo, voor ik te enthousiast wordt. Ik kan met wel een beetje in de reactie van Mollyman vinden namelijk.

Mocht ie echt zo mooi zijn als op de film dan koop ik m op zeker. Ik vind m prachtig nl en de prijs is ook ok.

Zaterdag breng ik een bezoekje aan een demo waar deze misschien wel geschoten wordt. Als hij geschoten wordt zal je de film wel zien verschijnen :)

Iemand nog ervaring met deze cake? Ik vind het hem er op het filmpje goed uitzien, maar hoor graag ook wat praktijkervaringen...

Iemand nog ervaring met deze cake? Ik vind het hem er op het filmpje goed uitzien, maar hoor graag ook wat praktijkervaringen...

Heb deze vorige jaar op een demo gezien,

Nu moet ik even heel goed nadenken maar volgens mij vond ik er toen dit van:

De cake had geen harde burst knallen, de effecten plopten dus hierdoor was de spreiding niet heel groot. Het filmpje van schuurmans is zwaar ingezoomed!

Ik vondt het toen die tijd geen aanrader.

Ik had hem in mijn collectie, ik vind het geen aanrader, maar ook geen afrader. Het zit er net tussenin, net als mijn mening over deze cake.

Back
Bovenaan