Goldbomber - 144Sh 24mm Gold Compound [Batch 2024]

Nederlandse vertaling
De langverwachte nieuwe batch Gold Bombers. Helaas waren er hier meer problemen dan ik zou willen: de fabriek heeft zonder overleg de manier veranderd waarop de staartverhogers worden geperst om aan de hogere vraag te kunnen voldoen (kortere droogtijd), waardoor ze helaas ook zwakker/dunner worden. Daar hebben wij nu een oplossing voor gevonden waarbij de oude kwaliteit met een kortere droogtijd wordt bereikt, maar helaas is het nu zoals in de video te zien is.Ook zijn de messen vaak niet zo rond, wat ik niet echt kan verklaren aangezien dezelfde specificaties werden gebruikt als bij de eerste batch, vermoedelijk is de kwaliteit van een van de chemicaliën van de leverancier veranderd. Dit is een probleem dat dit jaar bij de meeste artikelen van de fabriek voorkomt en we werken er nog steeds aan om het op te lossen. Ook al valt het hier niet zo op door de snelle/volley-achtige schietvolgorde.Maar de Godlblinkers zijn beter geworden omdat de technicus van onze eigen fabriek hier de technicus van de Goldbomber-fabriek onze eigen formule leerde.
Het grootste probleem was echter dat een aardige concurrent de douane erop wees dat de fabriek dergelijke combinaties niet mocht produceren (een kwestie van interpretatie, vooral omdat dat voorheen geen probleem was, elke batch wordt gecontroleerd - maar zoals in China gaat veel over relaties en invloed), waardoor er problemen waren met de exportdocumenten en het item al tijden in China rondslingerde. Zelfs nu hebben we ze niet allemaal kunnen verzenden, dus de helft bevindt zich nog in China, en de hoeveelheid is dit jaar helaas weer beperkt. Bovendien zal de fabriek in de toekomst dergelijke groepen niet meer mogen produceren, zodat er in de nabije toekomst waarschijnlijk alleen maar kleinere groepen zullen zijn zoals Berserk, Wampir, etc.
Ik denk dat het niet alleen maar een kwestie van enthousiasme was dat we in zeer korte tijd een item als de Gold Bomber hebben kunnen produceren vanuit een fabriek die effecten produceerde op het niveau van Whistling Palms, die vorig jaar op de markt beter werd ontvangen dan veel items van de concurrentie uit Hunan, die niet zomaar van gedachten veranderen zodat niet elke "nieuwe" combinatie er jarenlang hetzelfde uitziet. Maar wie weet heb ik uiteindelijk geen idee wie ons problemen wil bezorgen, alles is in ieder geval buitengewoon vervelend.

Ogen open houden dan maar, staat 3x op de wensenlijst als onderdeel van de finale. Kwa opbouw is deze bak nauwelijks te verslaan.

Back
Bovenaan