Goldbomber - 144Sh 24mm Gold Compound [Batch 2024]

Zoals gezegd: wat een bak, zeker per 3 in W-shape. Voelde me net een bokser, constant sterren ontwijken. Zeker bij het brocade finale gedeelte. Misschien wel het mooiste stukste consumenten vuurwerk kwa opbouw en chaos.

Begint op ca. 8:25

Laatst bewerkt:
Vorige editie aan getwijfeld, maar staat voor nu in bestelling. Flinke prijs, maar wel iets unieks in de straat. Heel erg benieuwd naar!!

Denk dat ik deze dit jaar ook maar eens ga proberen. die 24 mm schrikt mij wel een beetje af, maar als ik de verhalen hoor hoef ik mij geen zorgen te maken 🤣

Denk dat ik deze dit jaar ook maar eens ga proberen. die 24 mm schrikt mij wel een beetje af, maar als ik de verhalen hoor hoef ik mij geen zorgen te maken 🤣
Als iemand zou zeggen dat het 25mm was dan zou je het zo geloven :wink:

Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Absoluut een van de mooiste producten op de markt. Ik heb hem nu 2 jaar op rij geschoten en ga ook dit jaar m'n best weer doen om er minimaal één te bemachtigen.

153,- voor betaald, qua prijs een beetje in lijn met hun 30mm 100sh waar ik ook nog over getwijfeld heb. Toch voor deze gegaan, zeer benieuwd!

Back
Bovenaan