Black Dragon
VWC lid
Echt een schitterende bak! Van alle gecheckte items sinds 1 januari staat deze nog steeds op #1 op mijn wensenlijst! Hopelijk vallen er zodadelijk nog wat versies 2025 te scoren, of wat er nog over is!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is helemaal geen straf nu met deze lekkere temperaturen hehe.Dit is denk ik één van de mooiste blokken die ik ooit zelf heb mogen afsteken! In mijn ogen een perfect stuk vuurwerk waar alles aan klopt: het tempo, de mixed shapes, felle sterren bij het opstijgen, dikke mines in de waaier (een soort mini-tailgate fan), unieke effecten met harde burst, heldere kleuren en een enorme spreiding. Elke keer als ik het filmpje terugkijk, krijg ik een grijns op mijn gezicht haha. Met dank aan @dvisser050 voor het vastleggen![]()
Dit is denk ik één van de mooiste blokken die ik ooit zelf heb mogen afsteken! In mijn ogen een perfect stuk vuurwerk waar alles aan klopt: het tempo, de mixed shapes, felle sterren bij het opstijgen, dikke mines in de waaier (een soort mini-tailgate fan), unieke effecten met harde burst, heldere kleuren en een enorme spreiding. Elke keer als ik het filmpje terugkijk, krijg ik een grijns op mijn gezicht haha. Met dank aan @dvisser050 voor het vastleggen![]()
Haha, je bent net zo'n perfectionist als ik zo te zien xDIk heb dit filmpje heel wat keren terug gekeken en blijf het echt een mooie compound vinden.
Maar ik heb het filmpje nu dus zo vaak gezien dat het me op is gaan vallen dat bij salvo twee er maar 3 tails in plaats van 4 zijn. (@ 30e seconde)
Je ziet wel links onder in beeld iets 'weg' schieten maar dit kan ook onderdeel van de mine zijn geweest natuurlijk.

Haha, je bent net zo'n perfectionist als ik zo te zien xD
Maar het klopt idd. Bij het terugkijken viel mij ook op dat de 2e rij met boeketten maar 3 ipv 4 schoten had. Ze zijn in China een tube vergeten te vullen denk ik, want ik heb achteraf nog gekeken en de cake was volledig leeggeschoten. Deed overigens niks af aan de ervaring![]()