Gold Navy *NIEUW 2025*

Deze is mij op een of andere manier totaal ontschoten .... Hopelijk nog een herkansing mogelijk 🤞

Ongekend goed in vergelijking met al het andere kooiloze spul. De burst was ook helemaal on-point hier! Wolff was dit jaar super in veel artiekelen. Ik zou zeggen dat ze op hetzelfde niveau als Riakeo met dit blok vallen (batch '25 in ieder geval). Dan wel met andere effecten natuurlijk in vergelijking met Riakeo.

Het mooie aan de Gold Navy is dat de boeketten echt goed spreiden door de burst. Geen effecten die omlaag naar beneden zakken, maar tot maximale spreiding spreiden en dan uitdoven. Dat zie je ook regelmatig in 1.3G artiekelen, maar veel minder in 1.4G.

Ongekend goed in vergelijking met al het andere kooiloze spul. De burst was ook helemaal on-point hier! Wolff was dit jaar super in veel artiekelen. Ik zou zeggen dat ze op hetzelfde niveau als Riakeo met dit blok vallen (batch '25 in ieder geval). Dan wel met andere effecten natuurlijk in vergelijking met Riakeo.

Het mooie aan de Gold Navy is dat de boeketten echt goed spreiden door de burst. Geen effecten die omlaag naar beneden zakken, maar tot maximale spreiding spreiden en dan uitdoven. Dat zie je ook regelmatig in 1.3G artiekelen, maar veel minder in 1.4G.
Precies zoals ik hem in m'n herinnering heb. Ongekend goed deze bak!

Dit is denk ik één van de mooiste blokken die ik ooit zelf heb mogen afsteken! In mijn ogen een perfect stuk vuurwerk waar alles aan klopt: het tempo, de mixed shapes, felle sterren bij het opstijgen, dikke mines in de waaier (een soort mini-tailgate fan), unieke effecten met harde burst, heldere kleuren en een enorme spreiding. Elke keer als ik het filmpje terugkijk, krijg ik een grijns op mijn gezicht haha. Met dank aan @dvisser050 voor het vastleggen :)

Leuk deze filmpjes :shocked:. Krijg ik nog een keer spijt dat ik deze niet heb gekozen, maar voor de Pro Xplosion hype ben gevallen :bonk:

Leuk deze filmpjes :shocked:. Krijg ik nog een keer spijt dat ik deze niet heb gekozen, maar voor de Pro Xplosion hype ben gevallen :bonk:
Wolff heeft zich over de jaren heen wel bewezen, producten altijd van een hoog niveau. Presteert vrijwel altijd conform de (hoge) verwachting. Ben zelf altijd een beetje huiverig als het gaat om hypes en nieuwe spelers op de markt... ga nooit "all in" maar probeer er 1 of 2 uit. Zelfs bij Riakeo 1e jaar gedaan. Importeurs hebben ook allemaal hun eigen sterktes, effecten waar ze in uitblinken en op inzetten. Een beetje mix qua importeurs zorgt direct ook voor een goede balans in de collectie. Maar Gold Navy, Full Throttle en Stormfront waren 3 schitterende nieuwkomers van Wolff, naast de 320 Spectacle Show natuurlijk.

Prachtige video ook, die kleuren in dat laatste deel komen ook waanzinnig over!! Echt een topper, een must have voor dit jaar als alles lekker door mag gaan.

Prachtig zeg!
Ja ik heb ook wel spijt dat ik deze niet heb genomen. Hij stond wel hoog op de lijst.
Kwaliteit spat er vanaf en blinkers is iets waar Wolff wel echt goed in is. Gelukkig hebben ze deze keer er geen crackling finale aan geplakt.
Breng die laatste cake los uit zou ik zeggen, of een box met alleen die cake en je hebt nog een topper.

Back
Bovenaan