Gold Navy *NIEUW 2025*

Leuk die beelden met een drone zo maken en het blijft toch echt wel een mooie bak deze Gold Navy.
Bij de Climax cirkelde je met de drone dat had hier ook wel leuk geweest om te zien vind ik.

Het enige wat niet naar mijn smaak is zijn de pauzes na elke mine.

Want ik tel toch elke keer +/- 4 a 5 seconden en dat is vrij lang naar mijn mening.

Mine bij 0.23 volgende shot bij 0.27, mine bij 0.31 volgende shot bij 0.36, mine bij 0.41 volgende shot bij 0.46.
Van de 64 seconden heb je er dus 15 pauze...

Laatste cake is zoals benoemd wel een echte beauty.

In de ene video zitten lange pauzes en de ander heeft dan wel weer de korte pauzes. Hopelijk staan de exemplaren met korte pauzes in de straat!

• Like
Waarderingen: GMP

NIEUW dit jaar; we hebben een aantal items met een drone gefilmd! Met in deze video; de nieuwe Gold Navy Compound. Heel vette 360 experience van deze nieuwe bak; 100% productie, zo uit de fabriek!
Toch wel weer een groot verschil tov het eerdere echte productie filmpje,lange pauze en verschil in de mines en tails??
Welke krijgen we nu in straat?

Na deze productiecontrole is de snelheid aangepast. De pauzes hebben we hierna eruit gehaald. uiteraard waren de cakes toen al geproduceerd en blijft de kwaliteit van de cakes hetzelfde
Als in, er is een productiemachines voor aanpassing en na aanpassing?

Edit; blijkbaar/hopelijk niet dus

Na deze productiecontrole is de snelheid aangepast. De pauzes hebben we hierna eruit gehaald. uiteraard waren de cakes toen al geproduceerd en blijft de kwaliteit van de cakes hetzelfde
Als in, er is een productiemachines voor aanpassing en na aanpassing?

Edit; blijkbaar/hopelijk niet dus
misschien de losse cakes die hier worden bedoeld ,voordat die als compound samengevoegd wordt tot een product ?? korter of snellere lont tussen de cakes zelf (hoop ik )

terwijl het eerste productie filmpje beter was als de 2e drone video ,dat is dan wel weer,hmmmmm ???

of komt die wellicht uit twee verschillende fabrieken ivm productiecapaciteit ,zou ook nog kunnen uiteraard ?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan