Gold mine en color comet

Komt zeer goed over op jouw film Chris, bedankt voor het delen. Ziet er spectaculair uit, je hoort het ook aan de reacties dat ie indruk maakt.
Mocht ik hem tegenkomen voor een interessante prijs, dan zal ik hem toch eens overwegen.

Zoo dan! Ja dit is zeker een mooi product. Erg indrukwekkend het is ook een fan shape van rijen van 12 volgens mij. Wel aan de prijzige kant. Toch een uniek 'WOW' product om in een show te verwerken.

Alleen een demo filmpje van gezien, maar op het straatfilmpje is die nog 10x mooier. Bedankt voor het delen:applause:

Wat een prachtig filmpje zeg! Normaal zie je het goud niet zo op de straat/demofilmpjes, maar hier is dat echt prachtig in beeld gebracht! Eens kijken of die er komend jaar gaat komen!

Hmm, het lanceergeweld en breedte is gaaf, maar ik had het goud graag lichter gezien en de colour tips dikker en m.n. langer brandend, zijn erg snel weg nu. Gecombineeerd met de prijs van €40 (laagste die ik nu kan vinden), doet ie het voor mij net niet.

Had hem over van vorig jaar en wilde hem in mijn show gebruiken, maar corona heeft roet in het eten gegooid.

Dan maar zo! Wat een bijzonder gaaf product dit, die lancering is echt bizar vet! Niet op camera te krijgen als je er voor staat.

Ja, ontzettend indrukwekkend als je er zó dicht op staat. Dit product komt m.i. het beste tot zijn recht op een afstand, maar zo kort erop is ook wel erg gaaf. Toch maar zien of deze er dit jaar weer bij kan komen. Ontzettend gave cake!

Ontzettend gaaf product, ik blijf het herhalen. Deze móet er ooit weer eens bij!

Hier heb ik geen woorden voor... wat een ontzettend gave cake!! Dit komt niet tegen prof aan, dit is een stukje prof vuurwerk in een consumenten verpakking (max 500gr.) en wat is hij het waard! Persoonlijk ben ik zelf van het mooie siervuurwerk en voor zover verkrijgbaar unieke effecten, iets wat je niet op elke hoek van de straat ziet en waar iedereen van onder de indruk is, en om die reden deze genomen, en hij was het elke cent waard!

I.p.v. een filmpje te posten heb ik twee unieke foto's die ik met jullie wil delen. Let vooral op de grootte van de straatlantaarnpaal en de rijtjeshuizen rechts in beeld. Wat een vette cake is dit zeg!

IMG-8462.jpg

IMG-8463.jpg

Is deze ergens in het midden van het land / Veluwe te krijgen? ik zie m alleen in Pijnacker staan voor 35 euro en slechts 4 op voorraad.

Wat een ontzettend gave foto's zeg, zoals ik al in dit topic heb gezegd: deze MOET er weer bij. Heel erg indrukwekkend!

Damn wat een product! Deze past perfect in mijn show!

Hoe breed schiet deze ongeveer?

Dat is wat lastig in te schatten, maar ik heb zijn broertje 3 jaar terug geschoten. Hier krijg je een indruk van de breedte: ik film op ongeveer 70 meter.

Back
Bovenaan