Gold mine en color comet

recemonster

VWC lid
Artikelnummer: 5057
Artikelnaam: Gold mine en color
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 36 schots waaiercake met gouden mine effecten en diverse kleuren
Tijdsduur: 8s
Stijghoogte: 30m
Adviesprijs: 49.99

gold-mine-en-color-comet-600x591.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat direct op de lijst "in de gaten houden". Behoorlijk aan de prijs, maar "12shots in one row" kan heel gaaf worden, vooral gezien het plaatje.

Dit lijk mij een soort variant op de Sneaky color mine. Ofterwijl, één om zeker in de gaten te houden!

Zojuist te horen gekregen dat deze cakes komen in 2018. Deze zijn dus niet beschikbaar voor verkoopseizoen 2017

Deze Showtime bak ook geschoten afgelopen jaarwisseling. Wat. Een. Bak. Ongekend! Echt dreunen wanneer het de cake uitkomt, zeer breed effect. Ook deze bak wel even goed vastzetten, staat wat gammel. Deze gaat er komend jaar zeker in karton komen!

Deze Showtime bak ook geschoten afgelopen jaarwisseling. Wat. Een. Bak. Ongekend! Echt dreunen wanneer het de cake uitkomt, zeer breed effect. Ook deze bak wel even goed vastzetten, staat wat gammel. Deze gaat er komend jaar zeker in karton komen!

Ik had ook 2 stuks, echt top materiaal, eind dit jaar zeker weer

Dat ziet er goed uit !

Het was zonder twijfel één van de meest indrukwekkende cakes die ik ooit in de straat heb gehad. Het goud is op film wat lastig te zien door de instellingen van de camera, maar was in het echt heel prominent aanwezig. Een prijzige bak, mede door zijn lompe formaat, maar echt ontiegelijk gaaf!

Het was zonder twijfel één van de meest indrukwekkende cakes die ik ooit in de straat heb gehad. Het goud is op film wat lastig te zien door de instellingen van de camera, maar was in het echt heel prominent aanwezig. Een prijzige bak, mede door zijn lompe formaat, maar echt ontiegelijk gaaf!

Deze gaat op het lijstje !!!

Back
Bovenaan