FireworkFreakNL
VWC lid
Staat deze nog ergens voor rond die koers? Heb te lang getwijfeld destijdsDeze aangeschaft voor 59 euro! Ben erg benieuwd!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staat deze nog ergens voor rond die koers? Heb te lang getwijfeld destijdsDeze aangeschaft voor 59 euro! Ben erg benieuwd!![]()
Helaas niet, 2 november heb ik hem besteld voor 59 euro bij vuurwerkstaffel. Volgens mij is hij daar vrij snel uitverkocht geraakt voor dat bedrag...Staat deze nog ergens voor rond die koers? Heb te lang getwijfeld destijds
dat is een zeer mooie prijs ervoorDeze aangeschaft voor 59 euro! Ben erg benieuwd!![]()
59 euro bij vox vuurwerkStaat deze nog ergens voor rond die koers? Heb te lang getwijfeld destijds
Thank voor de tip, voor mij helaas te ver uit de route. Daarnaast hoor ik veel negatieve verhalen waardoor het me ook niet trekt om die afstand toch te overbruggen59 euro bij vox vuurwerk
Speciale amsterdam uitvoering met uitgelebberde tubesGold Dakota - Klarenbeek Vuurwerk Amsterdam
Ga voor goud met de GOLD DAKOTA! Nu voor een stuntprijs, op=op!vuurwerkkopen.nl
30mm?
Vanuit waar baseer jij dat dit ding 30mm is??Ja 30mm , deze is tot op heden nog nergens geschoten helaas. Heb ook in bestelling staan.
Kom zelf uit Amsterdam, kan je verzekeren klinklare onzin, winkel verkoopt puur voor het geld en niet voor het vakZie bovenstaande link, daar staat het
Haha en dan ook nog 89,99 een goede prijs noemen... xDKom zelf uit Amsterdam, kan je verzekeren klinklare onzin, winkel verkoopt puur voor het geld en niet voor het vak
Haha en dan ook nog 89,99 een goede prijs noemen... xD
Haha! Ik voor 59,00. Ik winHeb hem zelf voor €59.50. dus goede prijs inderdaad
Verschillende shops met die specificatieVanuit waar baseer jij dat dit ding 30mm is??
Op de site van vuurwerk bruchem staat 25mmVerschillende shops met die specificatie