Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jaren lang heb ik dit gedaan tot 4 x per week naar alpeco toe.
2 jaar geleden ben ik een dag voor oud en nieuw opgepakt. Ik stak vroegtijdig een bsc van bombrige af toen net op dat zelfde moment oom agent met zijn bus de hoek om kwam zeilen..
Gelukkig had ik net de doos van 50 st. in de bosjes gegooit en moet ik me zakken leegmaken.. Ze hadden 11 vlindertjes gevonden en hiervoor gingen ze een proces verbaal opmaken. Ik moest me legitimatie pakken maar toen kwam het ... die lag in me auto en in me auto lag nog is 40 x 901 en 12 4" salutes.. Dus ik ging natuurlijk never nooit naar me auto om me legitimatie te pakken.
Uit eindelijk naar huis gereden om me paspoort op te halen. In de zomer kreeg ik uit eindelijk een accepgiro binnen van maarliefst 530 euro. Wegen het in bezit hebben van illigaal vuurwerk.
Dit zijn dus de boetes en deze zijn niet mis ! Voor mij is dit dus een leer geweest ! maarja vuurwerk is een verlaving en ik kan niet zonder ...
Klopt, ik begin het Nederlandse consumenten vuurwerk ook steeds beter te vinden! Het word voor siervuurwerk steeds onaantrekkelijker om naar België te gaan.
Zelfs de prijs in Nederland word steeds beter! (met uitzondering van een aantal leveranciers natuurlijk)
rembo![]()
Nu is mijn vraag: doe jij aan illegaal vuurwerk?