Goes 14-08

hardcore0438

VWC lid
Sinds dit jaar word er weer vuurwerk afgestoken op de kermis te Goes.
Dit word geschoten vanaf een ponton op het water tegenover parkeergarage de Westwal.
Het word geschoten door Katan. Kaliber heb ik nog geen idee van. Wacht op een mail namelijk. Ik heb een vermoeden dat dit hoog vuurwerk betreft en geen consumentenvuurwerk. Misschien kan 1 van de mannen van Katan wat meer info geven ?
Tijdstip : ong 22;30
kaliber: Onbekend
Firma: Katan
Reden :kermis.

Misschien aanwezig, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Dit word geschoten vanaf een ponton op het water tegenover parkeergarage de Westwal.
Het word geschoten door Katan. Kaliber heb ik nog geen idee van. Wacht op een mail namelijk. Ik heb een vermoeden dat dit hoog vuurwerk betreft en geen consumentenvuurwerk.

Ik verwacht consumentenvuurwerk. Ben daar plaatselijk wel bekend en dat 'water' tegenover de parkeergarage is niets meer dan een uit de hand gelopen vijvertje, met aan de overkant een woonwijk waar een aantal huizen al vrij dicht tegen het water aan staan. Gezien de veiligheidsafstanden in NL denk ik niet dat ze daar veel meer dan consumentenvuurwerk kunnen schieten.

Maar toch benieuwd of iemand misschien iets meer weet? Wellicht dat ik er wel even ga kijken de 14e. :)

Ben zelf woonachtig in Goes, kga wel ff kijken maar zoals Apollo zegt is het Precies, het vijvertje is niet groot dus ik denk ook dat het om consumentenvuurwerk zal gaan.

Het word geschoten door Katan. Kaliber heb ik nog geen idee van. Wacht op een mail namelijk. Ik heb een vermoeden dat dit hoog vuurwerk betreft en geen consumentenvuurwerk. Misschien kan 1 van de mannen van Katan wat meer info geven ?
Tijdstip : ong 22;30
kaliber: Onbekend
Firma: Katan
Reden :kermis.

Misschien aanwezig, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Zou niet weten waarom. Eerst zit je Katan als bedrijf nog af te zeiken op het topic van Oostkapelle.

Zou niet weten waarom. Eerst zit je Katan als bedrijf nog af te zeiken op het topic van Oostkapelle.

Dat afzeiken heeft een heel andere reden. Als je naar een show gaat met de verwachtingen om een elektrisch geschoten show te zien met mines tot 3'' dan valt alleen maar consumentenvuurwerk altijd tegen maakt niet uit of het Katan is. Wij weten natuurlijk niet de achtergrond maar hoe zouden wij dit ook moeten weten?

Nu maar weer on-topic.

Toch wel benieuwd wat er voor vuurwerk te zien is in Goes, kan je ons hier niet iets meer over vertellen? Dan weten wij met wat voor verwachtingen wij naar het vuurwerk gaan en dan kan het ook niet tegenvallen:wink:.

Beste Jorisman en Hardcore 0438,

Wij zullen de vuurwerkshow gaan schieten vanaf de vijver op een ponton.

Gezien de afstanden zullen wij hier uitsluitend ons consumenten vuurwerk gaan toepassen.

Was een heerlijk showtje om te zien :) Electrisch geschoten vanaf een klein ponton, mooie afstand en mooie producten, Video en foto's in de loop van de ochtend .

Na vorige week een wat mindere show te hebben gezien van Katan, heb ik vandaag een show gezien met een goed harde finale! Dit maakte de wat matige show van vorige week weer helemaal goed :p.
Mijn film:

Back
Bovenaan