Goede voornemens 2025?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doelen 2024:
Afvallen en minder alcohol drinken.

Ondertussen naderen we het eind van 2024 en ben ik bijna 30 kilo afgevallen. Veel progressie met sporten en het veranderen van mijn leefstijl gemaakt. Mn voeding compleet over de kop gegooid .

Ik drink bijna geen alcohol meer behalve met vakanties en of bijvoorbeeld een specifiek feestje.

Doelen voor 2025 moet ik nog eens over nadenken.

Waarschijnlijk bepaald aantal kilo’s kunnen benchen. Minder cafeïne (zero monsters, koffie enzovoort) daarnaast misschien wel een halve marathon. Het zal iig iets zijn met betreft een betere levensstijl.
Zo zo, dat zijn de betere goede voornemens. De meesten kunnen zoiets totaal niet waarmaken maar jij hebt al een aardig voorschot genomen als je al 30kg kwijt bent geraakt. Nu volhouden hè!

Zo zo, dat zijn de betere goede voornemens. De meesten kunnen zoiets totaal niet waarmaken maar jij hebt al een aardig voorschot genomen als je al 30kg kwijt bent geraakt. Nu volhouden hè!
Merk dat ik echt mn “levensstijl” heb omgegooid. Ik baal als ik nu een training moet missen of niet kan.

Roadtrip door Portugal met onze vriendengroep zag ik wel tegenop ook met betreft herpakken na deze vakantie.

Maar juist tijdens deze vakantie kwam ik erachter dat ik graag weer normaal wou eten en wel weer klaar was met de fikse kater na een avondje zuipen 🤣

Klinkt allemaal cliché maar het lukt iedereen als je het maar echt wilt. Heeft bij mij aantal jaren geduurd en op een of andere dag in februari was de knop om dit jaar en mn hele voeding , sporten en levensstijl omgegooid en dat met een goed resultaat.

Doelen 2024:

Ondertussen naderen we het eind van 2024 en ben ik bijna 30 kilo afgevallen. Veel progressie met sporten en het veranderen van mijn leefstijl gemaakt. Mn voeding compleet over de kop gegooid .

Ik drink bijna geen alcohol meer behalve met vakanties en of bijvoorbeeld een specifiek feestje.

Waarschijnlijk bepaald aantal kilo’s kunnen benchen. Minder cafeïne (zero monsters, koffie enzovoort) daarnaast misschien wel een halve marathon. Het zal iig iets zijn met betreft een betere levensstijl.
Goed bezig man, Respect!

Doelen 2024:

Heerlijk zeg! mag je trots op zijn!

Minder alcohol drinken en eigenlijk in z'n geheel gezonder leven. Minder frisdrank drinken bijvoorbeeld. Vooral het puntje minder alcohol drinken zal niet makkelijk zijn.

Ik begin er niet meer aan. Respect voor de gene die wel serieuse voornemens hebben en het ook waar maken.

Voornemen om dit jaar hardlopen weer lekker op te pakken hopeloos mislukt toen in maart m'n enkel ineens de andere kant op stond.
Kan nu al twee weken écht pijnvrij lopen, dus hopelijk zit een halve marathon er weer in rond juni/juli.

Verder word ik voor de derde keer vader, dat brengt genoeg uitdagingen en voornemens met zich mee :)

Dit jaar hard mijn best gedaan om af te vallen / leaner te worden. Ben nu 25 kg afgevallen en vetpercentage onder de 10%.

Voornemen voor 2025 er 5 kg bij bulken en vetpercentage onder de 15% houden

Mijn goede voornemen is om in 2025 mijn eigen klusjesman te worden. Ik loop wat achter in de emancipatie denk ik maar op een of andere manier krijg ik het Spaans benauwd als ik er alleen al aan denk een gat te boren of een lamp op te hangen. Laat staan het tuinhek repareren 😆. Die hulpeloze kant irriteert me inmiddels echt mateloos. Tijd voor actie 🙂

Mijn goede voornemen is om in 2025 mijn eigen klusjesman te worden. Ik loop wat achter in de emancipatie denk ik maar op een of andere manier krijg ik het Spaans benauwd als ik er alleen al aan denk een gat te boren of een lamp op te hangen. Laat staan het tuinhek repareren 😆. Die hulpeloze kant irriteert me inmiddels echt mateloos. Tijd voor actie 🙂
Tijd voor een leuke handige vent die van vuurwerk houdt en rijbewijs heeft Zsazsa! 😁

De enigste ongeschreven goede voornemens die ik altijd heb/heb gehad,is zorgen dat ik probeer zo goed en gezond als t kan,het jaar door te komen.
Hopen dat m'n ouders er nog lang bij zullen zijn in goede gezondheid.
Dat het kleine kringetje met echte vrienden overeind blijft.
En dat er leuke dingen gedaan gaan worden elk jaar.

Ja ik rook,ja ik vind een biertje lekker,en ik vind vuurwerk leuk en nog wat andere zaken.
Dus "de klus" bestaat uit zorgen dat er van van alles aan leuke dingen mogelijk blijft,met vrienden,met ouders, en dat we er zolang mogelijk van genieten.
Dat is heel veel jaren op allerlei vlakken 180graden andersom geweest door van alles,dus nu genieten,100% goed voor je, of niet,gewoon genieten en leuke dingen doen.
Tijd vliegt toch wel voorbij,dus zorg ervoor dat je er zo veel mogelijk positiefs voor jezelf uithaalt,wat een ander als buitenstaander daarvan denkt,dat zal me een worst wezen :bye:
You only live once 😎

gezond blijven en leuke dingen blijven doen met het gezin en familie daarnaast financieel ook meer investeren in een betere toekomst

Dat mijn pa zijn prostaat k....r onder controle krijgt. En daar hebben we goede hoop op.
En probeer mijn financiën onder controle te krijgen. Schijnt ook moeilijk te tackelen ivm mijn hypofyse aandoening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan