Goede voornemens 2021?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken? En welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!

Mijn goede voornemens voor 2021 zijn een huis kopen.

Een motor rijbewijs halen en dan zo'n monster halen.

6d2cb9485001cfa9ec8439731e48ee58.jpg

Doe er niet meer aan. Had jarenlang de standaard voornemens als gezondere voeding, meer sporten, etc. Kwam er nauwelijks van. Richting 2019-20 voor het eerst eigenlijk totaal niet mee bezig geweest. En juist nu leef ik veel gezonder dan de voorbije jaren.

Enige voornemen, of eigenlijk meer plan, is in 2021 mijn eerste eigen auto te kopen. :)

Mee gestopt, als er iets drastisch anders moet begin ik daar liever zo snel mogelijk mee in plaats van een geforceerde druk te leggen op een bepaalde datum. Voor mij werkt zoiets in ieder geval totaal niet.

Normaal gesproken doe ik er ook niet aan, maar ik hoop tog wel op een heel ander jaar dan 2020 ivm Corona. Ik hoop dat alles weer een beetje normaal wordt en we weer gewoon wat op vakanties kunnen gaan.

Ik hoop dat ik 2020 snel kan afsluiten en dat 2021 mij weer veel goeds zal brengen....niet dat dit een slecht jaar was, maar zeker wel een ander jaar dan alle anderen..

Zodra het kan, een enorm feest organiseren met collega's van het ziekenhuis om de corona SHIT af te sluiten, en mezelf dan helemaal van de pinnen zuipen ... :p:D
Zo, dat is er uit :tongue2:

Mijn goede voornemen voor 2021 is om pretpark seizoen 2020 goed te maken. Heb ondertussen een enorm lang lijstje wat ik wil gaan aftikken in 2021 als het allemaal (hopelijk) enigszins weer gaat.

- F.L.Y, nieuwe Vekoma flying coaster uittesten in Phantasialansd
- Walibi Belgium Intamin Megacoaster uittesten
- Plopsaland de Panne - Mack Extreme spinning coaster uitproberen

- Bezoekje aan Disneyland Paris
- Bezoekje aan HansaPark om 'der schwur des kärnan'te testen

Verder hoop ik in 2021 een flinke boost te geven aan YorickT Fotografie door het bezoeken van meer vuurwerkshows dan 2020 (moet niet moeilijk zijn) en het hopelijk verder professionaliseren.

Mijn goede voornemens:

Wat kilo’s kwijtraken en lekker te sporten.
Het komend jaar zo min mogelijk bij te klussen en minder ja en meer nee zeggen.
Veel weekendjes weg en een lange zomer vakantie.
Een mooie collectie samenstellen voor komend jaar.
Geen stress over werk proberen te hebben.
Zoveel mogelijk genieten van de kleine dingen in mijn leven.
:)

Ja op sommige dingen heb ik geen invloed denk aan corona...

* Wat minder hoge bonnen in de kroeg! ( ach halen we toch niet we leven maar 1 keer )
* Het naar mijn zin hebben in me nieuwe functie nu in contractonderhandeling!
* Hopelijk in oktober naar Valencia..
* Wat meer projecten maken!

Mijn goede voornemen is om nog meer vuurwerk te gaan afsteken met o&n dan afgelopen keer....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan