Goede en voordelige ducttape

Hoi Medefreaks.

Jaarlijks gaat er bij weer meters tape doorheen om alle cakes goed en stevig op een pellet of W-shape blokjes te plakken.

Nou heb ik ook wel eens tape die als het eenmaal 31 december is, weer losgelaten is. Dat wil ik dit jaar NIET.
Weet iemand een goede tape die ook nog een goede prijs heeft?

Ik ben benieuwd.

ik heb i.v.m mijn werk veel met ducktape gewerkt en voor mij is de beste tape die er is van KIP is wel duurder dan die rommel die je bij de action haalt enzo maar ook tig keer beter

Eigen merk van de Gamma. Plakt zeer goed. Nooit problemen mee. Die tape van de action is inderdaad dikke prut. Niet kopen.

Dit jaar bij de action betere ducttape gekocht. Op de rol staat cloth duct tape. Rol van 50 meter i.p.v. 25 en plakt echt super goed. IS ook goedkoper als de slechtere ducttape.

die van de lidl is ook wel sterk.
Wat ik wel merk is dat de tiwraps van bigbazar 1 euro leuk zijn.
Maar voor het grotere werk kabels van machines etc dat het snel verteerd is.
Dit jaar probeer ik met montagekit te werken van de action iets anders dan dat vervelende
Dat zelfde geld voor de afplaktape voor je lontjes waardeloos blijft niet plakken voor je buiten bent alles los haha
lijmpistool nu 3 gehad 3 keer die ***** rem kapot alles onder

In Duitsland bij Lidl of Aldi ligt ook altijd tijdens kerst en o&n duct tape van "3M" 2euro voor 50m .

Goede tape kan je niet meer van elkaar trekken als 2 plakkanten aan elkaar plakken.
Dit gaat bij die Action HPX duct tape wel gewoon zonder dat het kapot scheurt.

Kip en Tesa is idd ook hele goede maar kost al gauw 6/7 euro voor 50m .

Ps: bij volle kartons of cakeboxen laat ik de binnendoos meestal in de omgekeerde kooi terugzakken omdat er meestal meerdere dicht bij elkaar staan , zo blijft het ten alle tijden allemaal omhoog schieten als er een bombette niet omhoog gaat.

Laatst bewerkt:
Dit jaar bij de action betere ducttape gekocht. Op de rol staat cloth duct tape. Rol van 50 meter i.p.v. 25 en plakt echt super goed. IS ook goedkoper als de slechtere ducttape.

Die rollen heb ik ook aantal gekocht - en 3 zakken tiewraps.

Heb overigens zelf geen slechte ervaringen met de 25m rollen van de action, maar ben dan ook niet zuinig als het om tape gaat :)

ik gebruil dit jaar lijm kit van de action om al men cakes op pallets te plakken.
en ducttape waar ik zelf weg van ben is toch wel die van 3m welke bij de lidl te koop is.
en voor het aftapen van ontstekers aan lint gebruik ik bruin papieren tape van tesa.

SNC19191.jpg

Ducktape.

Op de foto de ducktape van de Action. Afrader, plakt niet goed en scheurt (te) snel.
Zag gisteren bij de Action grotere rollen ducktape, goed om hier te lezen dat deze een stuk beter is.
Waren inderdaad grotere rollen en de prijs was 2,69. Misschien toch maar eens proberen dan.

Ook de schilderstape van de Action is geen aanrader, slechte ervaringen mee, laat snel los.

Back
Bovenaan