Hij's wel aardig groot, nietwaar? 16 cm. niet echt prettig in de broek/jaszak?
Ach, scheelt maar 3,5cm met die 12,5cm van Honest...
Ik heb grote jaszakken

Maar geen last van gehad hoor. Ging prima. Had er drie op zak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hij's wel aardig groot, nietwaar? 16 cm. niet echt prettig in de broek/jaszak?
Ach, scheelt maar 3,5cm met die 12,5cm van Honest...
http://pyrowinkel.nl/aanstekers-torches/159-aries-es-210.html
Deze heb ik besteld, nu alleen nog uitzoeken hoe ik ze kan vullen... heb wel zo'n vulbusje maar dat werkt niet zal wel wat verkeerd doen.
Zelf gebruik ik al een aantal jaar een creme brulee brander.
Bij de action gekocht voor een euro en doet t nu al 4 jaar zonder bijvullen.
Bekijk bijlage 20147
Ik had dit geval, volgens mij dezelfde en gekocht bij de Wibra voor 1,99.
Vond het een slecht ding, zelfs voor 2 euro.![]()
Ik heb gister precies dezelfde (nee echt precies dezelfde) gekocht bij de action voor 2 euro.Op dit moment in de schappen bij de Xenos, ik heb deze vorig jaar bij het Kruidvat gekocht en was er zeer over te spreken!
Bekijk bijlage 20146
dat is verre van intensiefja wat is intensief?
ik stook overdag niet maar savonds toch een artikel of 50.
Bekijk bijlage 20147
Ik had dit geval, volgens mij dezelfde en gekocht bij de Wibra voor 1,99.
Vond het een slecht ding, zelfs voor 2 euro.![]()
Had ook van die minitorches vd benzinepomp zeg maar, die waren veel beter.
De vlam van dat wibrading zat totaal geen power op. Of zal wel zo'n gaar exemplaar hebben gehad haha!
Deze bevalt trouwens het beste van de kleine aanstekers, heb er nu 2 die ik al 2 jaar gebruik de hele dag door en totaal geen problemen mee gehad!
Deze site even als voorbeeld gedaan, ze zijn goedkoper volgens mij te vinden op internet
http://www.aanstekerwebshop.nl/Stormaanstekers/Turbo-Torch-Blauw/
Oke definieer gebruiken, bij mij gingen die dingen allemaal na een a twee uur kapot en kon ik weer een nieuwe pakken (gelukkig had ik er 10). Bij mij gaan er wel enkele honderden lontjes aan per aansteker, maar daar doe ik gewoon niet lang mee...Heb dezelfde Cornel, zijn inderdaad erg goed ja!
Ook maar ff fotootje dan, deze heeft al twee jaarwisselingen meegemaakt:
Bekijk bijlage 20148
@broodjekaas, je moet de vlam haaks op de lont richten , dat scheelt kruitresten in je aansteker.
Oke definieer gebruiken, bij mij gingen die dingen allemaal na een a twee uur kapot en kon ik weer een nieuwe pakken (gelukkig had ik er 10). Bij mij gaan er wel enkele honderden lontjes aan per aansteker, maar daar doe ik gewoon niet lang mee...
En verder weet ik dat je de vlam haaks moet richten (ook voor de veiligheid), maar na een aantal honderden lonten is ie toch echt verstopt.
Heb dezelfde Cornel, zijn inderdaad erg goed ja!
Ook maar ff fotootje dan, deze heeft al twee jaarwisselingen meegemaakt:
Bekijk bijlage 20148
@broodjekaas, je moet de vlam haaks op de lont richten , dat scheelt kruitresten in je aansteker.