Goede aansteker voor vuurwerk

Heb inmiddels tientallen aanstekers gehad, maar ben nog steeds niet tevreden.
Heb nu zo'n ding van de Wibra gehaald en even geprobeerd; man, dat ding was echt fantastisch!
Zelfs als ze niet te vullen zouden zijn, of ik er vier op een avond nodig heb, vind ik ze die twee euro meer dan waard.
Ben direct teruggegaan naar de Wibra en heb de hele voorraad zó van de plank in mijn winkelmandje geveegd! :D
De dames bij de kassa stonden wel een beetje raar te kijken... :shocked:
Dachten dat ik er chocola mee ging smelten?!

Zo te horen toch nog een goed advies geweest vorigjaar, met de aanstekers van de wibra...:D

ik heb ze alle 2 nog en doen het nog steeds perfect...
houden het langer vol dan de metaltorch..

Ik vind ze prima, enige nadeel is dat ze dus niet echt windbestendig zijn. Voor de rest prima kwaliteit, grote gastank!

Albertheijn heeft vanaf 13 december ook de aanstekre die bij de Wibra verkocht word. Enig verschil is dat hij bij de Albertheijn 3,47 kost en bij de Wibra 2-2,50.

Slecht vulbaar heeft te maken met de druk in de aansteker en in de gasbus. Zorg dat de aansteker kouder is dan de gasbus. Je kunt eventueel de aansteker eventjes in de koelkast leggen!

Of het vulventiel onderop even indrukken met iets dat er op past, dan spuit er gas en meestal ook de evt. Luchtbel uit.

Heb vanmiddag de Aries Torch uitgeprobeerd. Een perfect dingetje. Natuurlijk nog wel even afwachten hoe die het er op de dag der dagen vanaf brengt.:rolleyes:

bc82937b-9871-450f-94c7-5f0989dfd743_44_201000021776_L.jpg

Ik heb zelf laatst de Aries Es-110 gekocht, heb het al getest met onder andere sterretjes en de aansteker bevalt me erg goed!

(gekocht bij pyrowinkel.nl)

Heb er een tijdje terug ook besteld( geloof 19 november), tot nu niets binnen.
Had veel eerder moeten bestellen i.v.m. de feestdagen natuurlijk.

dx.com heeft vaak levertijden van 1-2 maanden.
Ik heb er een aantal van die butane torches vandaan en die werken perfect.
Neem wel meer dan 1 van die goedkope versies, die willen na een tijdje stoken wel ff wat last van kruitresten hebben.
Ik heb ook bij de action een creme brulee brander gehaald (4 euro +/+) en 2 aanstekers bij de wibra - 2,- per stuk, die zijn echt fijn.
Bij dx.com ook een wat duurdere torch gekocht, 10$ of zo, die is ook super.
Overigens vind je daar de aanstekers die op vele NL webwinkels ook worden aangeboden (alleen voor 1/4e van de prijs ;)).

P1020190.jpg De pyrotorch "503Torch" heb ik al 4 jaar ervaring mee, zeer mooie/goede aansteker.
(Ik verkoop alles wat op de foto staat btw 8,= per stuk)

De levertijd van DX.com is bij mij eigenlijk altijd minder dan een maand. Ik bestel alle aanstekers die ik wil hebben ook ruim van te voren, dus geen problemen met langere levertijd etc. gelukkig.

Ik heb nu voor het 2é jaar aanstekers gekocht bij de wibra, zijn nette fijn in de hand liggende en natuurlijk het belangrijkste wind vaste vlam.

Back
Bovenaan