Goede aansteker voor vuurwerk

Misschien wat ouderwets maar ik gebruik al jaren gewoon de aansteeklont, niet hip maar werkt altijd prima.
Ook voor stooksessies gebruik ik aansteekstokjes van Nico, goede vlam en gaan 4 minuten per stuk mee.

In Velp heb ik eerder dit jaar een hoop pakjes van die aansteektorches voor 50 cent per pakje besteld. Ook heb ik pas nog wat mystery aanstekers besteld bij een winkel in Steenbergen. Hier kon je voor 2 euro een aansteker kopen, waarbij je niet weet wat je krijgt maar een aansteker krijgt die meer waard is dan 2 euro. Zie hier wat ik kreeg:

Ik houd het nog altijd bij die zgn creme brulee branders van de action.
Voor 4 a 5 euro ofzo.
Liefst doorzichtig zodat je ziet hoe vol hij nog is.
Ik zet ze altijd op de langste vlam, zodat de spuitmond niet met roet wordt beschadigd door de vaak spuitende visco lonten.
En natuurlijk altijd vanaf de zijkant het lont aansteken.

Ja die zena torch ziet er ook wel dik uit. Heb de ali express versie daarvan al een maand geleden besteld maar nog niet geleverd. Die van zena zelf vond ik toch iets te duur.

Gewoon een Kinzo onkruidbrander met een paar gasflesjes bij de Action halen. Heb je gelijk een dikke vlam en een extra armlengte afstand haha.. :D

550x422.jpg

Vanaf wanneer komen de aanstekers van de action weer in de winkel? Of zijn ze er al, maar kijk ik gewoon niet goed?:bonk:

Ja ik heb ze bijde Action ook nog niet gezien. Ik was gisteren in Olen en daar vragen ze voor aanstekers 30 euro. Ik dacht: laat ook maar...

Na de multomappen via de auto-onderdelen langs het chips vak de 2e naar links derde vak onderin.

Nee sorry :wink: geen idee even zoeken en je vind ze vast.

Heb er weer een leuk speeltje bij.
Die rode had ik al en die langwerpige is vandaag binnen gekomen.
Heb nog 2 andere modellen maar deze vind ik het lekkerste in gebruik.
Alle 2 bij amazon besteld.
Screenshot_20221216_015516_Gallery.jpg

Screenshot_20221216_015442_Gallery.jpg

Back
Bovenaan