Glorious

Zelfs dit budget potje hebben ze weten te verprutsen. De chry crackling was nu vervangen voor wat slappe soort van dragon egs crackling en de fluiters schoten horizontaal oftewel levensgevaarlijk. Jammer van wolff, die de beste importeurs prijs voorlopig niet meer zal winnen !!

Hij was dit jaar inderdaad aardig, maar niet geweldig. Vrij dunnetjes die crackling, terwijl ik me iets anders herinnerde van vorig jaar.. Vind hem trouwens nog steeds tof hoor, maar ik zou voor dit geld liever een paar Gate of Heaven 1 potjes kopen.

Zelfs dit budget potje hebben ze weten te verprutsen. De chry crackling was nu vervangen voor wat slappe soort van dragon egs crackling en de fluiters schoten horizontaal oftewel levensgevaarlijk. Jammer van wolff, die de beste importeurs prijs voorlopig niet meer zal winnen !!

Helemaal mee eens, degene die je hier afstak had een slappe crackling en fluiters die op kniehoogte al horizontaal gingen.

Nergens last van, goede crackling en fluiters die recht omhoog gingen. Voor 4 euro leuk om er een paar bij te hebben voor in de avond.

wel grappig, maar als je dicht bij de Duitse grens woont zoals ik kan je beter naar Duitsland gaan, heb je voor 6 euro veel leuker spul

Back
Bovenaan