GL plaatst zelf 2.000 fake-meldingen op Meldpunt Vuurwerkoverlast

Fegefeuer

VWC lid
GroenLinks zelf heeft meer dan 2.000 fake-meldingen geplaatst op de overzichtskaart van het Meldpunt Vuurwerkoverlast. De overzichtskaart van Nederland met al die meldingen, die al dagenlang op de site van het Meldpunt te zien was, bleek ongewijzigd toen het Meldpunt vandaag open ging.

GL is dus zelf de grootste valsmelder van allemaal. Beter bewijs dat het Meldpunt volledig gemanipuleerd wordt, is er niet. Hoort, zegt het voort.

En maar lopen te schreeuwen bah stelletje ongelovige sukkels....Echt laag? Kom er dan voor uit dat je een hekel aan vw hebt!

Stelletje bloedzuigers zijn het, het komt gewoon neer op valsheid in geschrifte en zouden gewoon aangeklaagd moeten worden.

Hier in mijn wijk beginnen ze de laatste dagen wat meer vuurwerk af te steken, vroeger deed ik het ook maar ging dan naar het buiten gebied waar niemand last had van ons! Zal nooit veranderen denk ik.

Ieder jaar hetzelfde liedje met die ratten!
Hoe is het mogelijk dat een (ziek) 'overheidsorgaan' zulke valsheid in geschriften mag aanleveren als 'waarheid' terwijl iedereen weet dat er niks van waar is..
Dit moet ergens verboden zijn bij de wet..? Gevalletje slager keurt zijn eigen vlees..?
Heel groenlinks moet een motie van wantrouwen tegen zich krijgen en mooi per 01 - 01 - 2017 oprotten en lekker zittent plassen in hun boomhut zonder vuurkorf.
Hoe kan het toch dat altijd die ene rotte appel- terwijl iedereen weet dat 'ie verrot is, het toch voor elkaar krijgt om dit soort acties te ondernemen?
Alleen de media neemt groenlinks serieus. helaas geloven nogsteeds te veel mensen in de media.
Die cirkel moet eens doorbroken worden.

Het is in principe een meldpunt van ik hoor een geluid, ter kennisgeving.
Of er ook overlast door ondervonden wordt is geheel in het ongewis, maar er wordt wel geconcludeerd dat iedere ik hoor een geluid melding overlast is.

Hoorde net op de radio over dit meldpunt en dat ze de meldingen binnenkort aan de tweede kamer gaan overhandigen.
dus de overhandigen nep bewijs aan de tweede kamer... kunnen we via politieke wegen dit melden aan de tweede kamer ?

Wat is de bron hiervoor? Ik wil groenlinks natuurlijk niet verdedigen, maar voordat iedereen dit gaat verspreiden wil ik graag zeker weten dat het waar is. Anders zijn wij namelijk geen haar beter.

Ik heb gisteren een aantal screenshots gemaakt (dom dat ik het niet eerder heb gedaan).

Met de melding op de home page: 'Er zijn nog geen meldingen'.

Er staat eronder; meldpunt opent op 24 december 2016

Zie de onderstaande screenshots, ze bedonderen aantoonbaar de boel!

vuurwerkoverlast - kaart.jpg

vuurwerkoverlast - home.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee, er staat duidelijk dat het meldpunt niet open was.

Dus dan ga ik er vanuit dat je geen melding kan doen.

Misschien hebben ze gegevens uit de oude database (afgelopen jaarwisseling) opgehaald en geimporteerd. Anders is het zo leeg, weet je? :D

Als dit waar is, verbaast het mij niets.

Back
Bovenaan