GL plaatst zelf 2.000 fake-meldingen op Meldpunt Vuurwerkoverlast

Ik heb geen idee, er staat duidelijk dat het meldpunt niet open was.

Dus dan ga ik er vanuit dat je geen melding kan doen.

Op de screeenshot zie ik wel de knop melding maken boven de tekst dat het nog niet open is misschien kon je al melden maar werd het nog niet verwerkt. Dan kan het ook verklaren

Op de screeenshot zie ik wel de knop melding maken boven de tekst dat het nog niet open is misschien kon je al melden maar werd het nog niet verwerkt. Dan kan het ook verklaren

GL heeft de kaart bij wijze van startbonus van ruim 2.000 fake-meldingen voorzien. Zodat iedereen die vandaag voor het eerst keek, de indruk kreeg dat in heel NL de hel weer is losgebarsten. Dit Meldpunt is door en door verrot.

Hoorde net op de radio over dit meldpunt en dat ze de meldingen binnenkort aan de tweede kamer gaan overhandigen.
dus de overhandigen nep bewijs aan de tweede kamer... kunnen we via politieke wegen dit melden aan de tweede kamer ?

Dat zijden ze vorig jaar ook maar hebben ze niet gedaan omdat ze door de mand waren gevallen. Dit jaar zal het wel net zo gaan het is gewoon een middel van ze om de mensen te laten melden niks meer.

Snap werkelijk niet hoe dit kan, de politiek staat gewoon keihard te liegen.
Nu gaat het om vuurwerk, waar liegen ze dan allemaal niet meer over.
In en in triest.

Jammer dat dit niet per coördinaat gaat. Ik had wel een penis willen tekenen dmv meldingen... :(

Vast wel een postcode te vinden daar?

Eigenlijk zouden we allemaal dat soort meldingen moeten doen. Pernis, schiphol of de afsluitdijk. Of 1 van onze eilanden.

Ook zoude er meer mensen op Twitter moeten gaan om tegen berichten te sturen.

Lekker laten gaan ook dit bloed weer dood.De eerste jaren leuk voor de media maar straks hoor je er niks meer over.:bye:

Wel grappig meer dan 5000 meldingen op de site van ze..

18 meldingen op de Afsluitdijk.

De volgende tekst staat eronder:

'Het meldpunt heeft af en toe last van nep- en spammeldingen. Daarom hebben we er voor gekozen nieuwe meldingen pas op de kaart te laten verschijnen nadat deze nep- en spammeldingen eruit gefilterd zijn. Daardoor kan het voorkomen dat de weergegeven aantallen op de kaart enigszins achterlopen ten opzichte van het actuele aantal meldingen.'

Deze meldingen zijn dus echt... Yeah right.

Wel grappig meer dan 5000 meldingen op de site van ze..

18 meldingen op de Afsluitdijk.

De volgende tekst staat eronder:

'Het meldpunt heeft af en toe last van nep- en spammeldingen. Daarom hebben we er voor gekozen nieuwe meldingen pas op de kaart te laten verschijnen nadat deze nep- en spammeldingen eruit gefilterd zijn. Daardoor kan het voorkomen dat de weergegeven aantallen op de kaart enigszins achterlopen ten opzichte van het actuele aantal meldingen.'

Deze meldingen zijn dus echt... Yeah right.

Dus in een dag dat ze open zijn zijn er 5000 meldingen ?

Heb het even anders gedaan,zat aan mijn inlog vast blijkbaar. En anders gewoon groen links den haag op facebook zoeken......

Dit wordt weer een lachertje, vorig jaar de grootste oplichting / faal project die zwaar onder vuur kwam te staan.
En dan een enorme dikke bord voor je kop om er nu weer mee aan de gaan te gaan.

Succes met 80.000 meldingen want het zou wel weer enorm zijn. Waarvan 90% cat 1 vuurwerk klachten

Laatst bewerkt:
Vuurwerk dat nu afgestoken wordt is schertsvuurwerk of illegaal vuurwerk. Het verbieden van consumentenvuurwerk gaat deze klachten dus echt niet verhelpen

Het persbericht van dit vreselijk irritante figuur haalt weer alle kranten, zonder enige controle word het overgenomen. Tijd voor actie en tegengeluid.

Back
Bovenaan