jakhal
Banned
kon je voor 24 december al wel meldingen maken ?
Gewoon net zoals afgelopen jaar een melding maken bij de JUISTE media en die doen de rest.
Ik doel op het bericht met de screenshots!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kon je voor 24 december al wel meldingen maken ?
Ik heb gisteren een aantal screenshots gemaakt (dom dat ik het niet eerder heb gedaan).
Met de melding op de home page: 'Er zijn nog geen meldingen'.
Er staat eronder; meldpunt opent op 24 december 2016
Zie de onderstaande screenshots, ze bedonderen aantoonbaar de boel!
Bekijk bijlage 30866
Bekijk bijlage 30865
Ik heb geen idee, er staat duidelijk dat het meldpunt niet open was.
Dus dan ga ik er vanuit dat je geen melding kan doen.
Op de screeenshot zie ik wel de knop melding maken boven de tekst dat het nog niet open is misschien kon je al melden maar werd het nog niet verwerkt. Dan kan het ook verklaren
De melding op de afsluitdijk is weer aanwezig :")
Hoorde net op de radio over dit meldpunt en dat ze de meldingen binnenkort aan de tweede kamer gaan overhandigen.
dus de overhandigen nep bewijs aan de tweede kamer... kunnen we via politieke wegen dit melden aan de tweede kamer ?
Jammer dat dit niet per coördinaat gaat. Ik had wel een penis willen tekenen dmv meldingen... :(
Wel grappig meer dan 5000 meldingen op de site van ze..
18 meldingen op de Afsluitdijk.
De volgende tekst staat eronder:
'Het meldpunt heeft af en toe last van nep- en spammeldingen. Daarom hebben we er voor gekozen nieuwe meldingen pas op de kaart te laten verschijnen nadat deze nep- en spammeldingen eruit gefilterd zijn. Daardoor kan het voorkomen dat de weergegeven aantallen op de kaart enigszins achterlopen ten opzichte van het actuele aantal meldingen.'
Deze meldingen zijn dus echt... Yeah right.