Giga Klapper

Hoi,ik vond m ook veel kleiner dan die van vorig jaar en ben daarom dus terug gegaan naar de intratuin om m proberen te kunnen om ruilen.
na een lange discussie heb ik toch voor 7,50 de echte 100.000 klapper kunnen krijgen van red dragon en ook nog eens 2x screamers twv)12 euro) gratis kunnen krijgen. heb daarintegen wel de megaklapper in moeten leveren maargoed. ben blij dat ik de grotere rol weer terug heb :P grtz Joost

De afmetingen van mijn doos 46 x 15 x 47
grossweight 7.5 kgs / netweight 6.5 kgs

dus ik denk inderdaad dan dat ik de oude heb... als ik zo de gewichten zie van de andere

Gelukkig las ik gisteren dit bericht nog, kreeg inderdaad ook een broekhof mega klapper, nadat ik het opbracht kwam er binnen 2 min een China red van achter vandaan. Waarschijnlijk van vorig jaar maar ik ben er blij mee.

ik heb hem nog liggen het weer was zo bagger dat ik er effe geen zin in had om alles uit te rollen, dan maar bewaren tot volgend jaar.

Ik ben dus ook het schip in gegaan en heb 3 broekhof rolletjes gekregen. Wat een aanfluiting was dat zeg, er kwamen echt gewoon plofjes vanaf en er kwam geen eind aan. Binnenkort even een mail sturen naar de winkel, want dit is gewoon veel te erg!

ik heb nog een oude liggen want ivm enorme bui boven zwanenburg had ik er geen zin in om deze uit te rollen in de regen....

dan maar wachten tot volgend jaar.

De China Red ging wel lekker, niet te vergelijken met een horse brand maar knalde toch lekker weg.

Ik heb zoals eerder vermeld een giga klapper van 2011 gekregen. Voor een Nederlandse mat was die echt heel erg goed. Snel tempo, relatief harde klappen, goede eindbom en een fijn rood straatje leverde het op.

Ik had deze vorig jaar ook besteld, alleen was die niet voorradig en heb ik een schuurmans-rol meegekregen. Weet iemand misschien hoe lang deze rollen zijn?

Back
Bovenaan