Giga Klapper

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: KY2704
Artikelnaam: Gigaklapper
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Een zware Chinese rol met enorme eindknal.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 39,95
Voorverkoopprijs: € 29,95

gigaklapper.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het verschil tussen de 100k die ze eerst hadden en deze? Meer dikke knallers en een betere eindbom?

Dit zijn zeer fijne rollen voor nl begrippen. Had er afgelopen oudjaar 4 stuks van a 28.- p.s. Vrij snel tempo en ook wat fellere knallen wat hem zeker geen pruttelmat maakt maar gewoon een goede rol. Hopelijk zijn ze dit jaar weer voor rond de 30.- verkrijgbaar.

Ik had er drie besteld, maar ik heb er drie van broekhoff. Zijn dus andere als vorig jaar want toen zat er een label op van china red. Ben benieuwd hoe die dus is!

Ja tuurlijk dat is zo, maar ik vind het wel lekker als een rol lekker zwaar is ook al hoeft er geen verschil in knal te zitten :P maar we gaan het zien met oudjaar!

Ik ben vanochtend naar de Intratuin geweest om mijn bestelling op te halen.
Ook ik had dus ook deze mat (de Giga-klapper) besteld.
Ik kreeg echter net als voorgaande mensen een broekhof matje (de mega klapper).
Deze mat was echter dermate klein en licht dat ik het opvallend vond.
Zodoende heb ik aan de medewerker gevraagd of de gigaklappers niet geleverd waren en/of ze geen andere vervanger hadden? Aan mij werd verteld dat iedereen de megaklapper kreeg i.p.v. de gigaklapper.
Toen ik duidelijk maakte dat ik het geen goede ruil vond werd de manager erbij gehaald. (Dit alles ging overigens in een gemoedelijke nette sfeer)

De manager vertelde hetzelfde verhaal en bood als vervanging een legitieme 100k Schuurmans rol aan (?).
Deze was echt beduidend groter en zo'n 4 kilo zwaarder. Dit vond ik al een betere vervanger uiteraard! Aangezien ik toch liever een China red mat wilde (mede door positieve reacties van vorig jaar op dit forum) vroeg ik ook aan hem of die wel geleverd was. Hij antwoordde daar ontwijkend op.

Ik kreeg een zeer nette sierpot gratis voor het ongemak en besloot de Schuurmans rol maar te accepteren. Toen ik weg wilde gaan bood hij echter nog aan om een Gigaklapper van vorig jaar over te laten komen vanuit Sliedrecht naar Hendrik-Ido-Ambacht. Daar had hij er nog een aantal van liggen namelijk. Ik zou dan echter 30 minuten moeten wachten op de chauffeur. Aangezien we toch nog het tuincentrum door wilde lopen zijn we graag akkoord gegaan.
Na 35 minuten de gigaklapper alsnog opgehaald, wij ons bestelde product én nog een mooie sierpot gratis.

Zeer netjes opgelost door de medewerkers van hendrik-Ido-Ambacht, echter vreemd dat aan iedereen die niet beter weet een kleinere, (mindere ?) rol geleverd wordt.

Ik ben vanochtend naar de Intratuin geweest om mijn bestelling op te halen.
Ook ik had dus ook deze mat (de Giga-klapper) besteld.
Ik kreeg echter net als voorgaande mensen een broekhof matje (de mega klapper).
Deze mat was echter dermate klein en licht dat ik het opvallend vond.
Zodoende heb ik aan de medewerker gevraagd of de gigaklappers niet geleverd waren en/of ze geen andere vervanger hadden? Aan mij werd verteld dat iedereen de megaklapper kreeg i.p.v. de gigaklapper.
Toen ik duidelijk maakte dat ik het geen goede ruil vond werd de manager erbij gehaald. (Dit alles ging overigens in een gemoedelijke nette sfeer)

De manager vertelde hetzelfde verhaal en bood als vervanging een legitieme 100k Schuurmans rol aan (?).
Deze was echt beduidend groter en zo'n 4 kilo zwaarder. Dit vond ik al een betere vervanger uiteraard! Aangezien ik toch liever een China red mat wilde (mede door positieve reacties van vorig jaar op dit forum) vroeg ik ook aan hem of die wel geleverd was. Hij antwoordde daar ontwijkend op.

Ik kreeg een zeer nette sierpot gratis voor het ongemak en besloot de Schuurmans rol maar te accepteren. Toen ik weg wilde gaan bood hij echter nog aan om een Gigaklapper van vorig jaar over te laten komen vanuit Sliedrecht naar Hendrik-Ido-Ambacht. Daar had hij er nog een aantal van liggen namelijk. Ik zou dan echter 30 minuten moeten wachten op de chauffeur. Aangezien we toch nog het tuincentrum door wilde lopen zijn we graag akkoord gegaan.
Na 35 minuten de gigaklapper alsnog opgehaald, wij ons bestelde product én nog een mooie sierpot gratis.

Zeer netjes opgelost door de medewerkers van hendrik-Ido-Ambacht, echter vreemd dat aan iedereen die niet beter weet een kleinere, (mindere ?) rol geleverd wordt.

Bedankt voor het melden! Heb er namelijk ook 3 besteld daar en ga zeker even overleggen. Je kan het toch ook aan de doos zien lijkt me? Staat er op MEGA KLAPPER ivp GIGA KLAPPER?

Bedankt voor het melden! Heb er namelijk ook 3 besteld daar en ga zeker even overleggen. Je kan het toch ook aan de doos zien lijkt me? Staat er op MEGA KLAPPER ivp GIGA KLAPPER?

Uiteraard, op de versies die meegegeven worden staat groot broekhoff en Mega klapper.

Zag trouwens dat erg veel mensen een ratelband hadden gekocht. Kon me niet aan de indruk onttrekken dan ook anderen hun bedenkingen hadden bij het formaat rol wat zij meekregen.

Naar wat ik heb gehoord, de oude versie van China Red is inderdaad groter, deze was ook 27 euro vorig jaar. De rollen die eigenlijk nu geleverd hadden moeten worden waren kleiner/lichter en maar 23 euro.

Dus eigenlijk zijn deze rollen wel vergelijkbaar met elkaar, die rollen die we vorig jaar kregen heten ook anders, toen waren er 3 rollen. Deze is nieuw.

EDIT ik zie nu dat deze rol vorig jaar ook giga klapper heette en 12,5 meter langs was. Als ik dan de dealer mag geloven heeft China Red deze rol dus aangepast (verkleind)

Naar wat ik heb gehoord, de oude versie van China Red is inderdaad groter, deze was ook 27 euro vorig jaar. De rollen die eigenlijk nu geleverd hadden moeten worden waren kleiner/lichter en maar 23 euro.

Dus eigenlijk zijn deze rollen wel vergelijkbaar met elkaar, die rollen die we vorig jaar kregen heten ook anders, toen waren er 3 rollen. Deze is nieuw.

De prijs is bij mijn weten gelijk gebleven (24,95)
Daarnaast heb je de grootste china red rol besteld. Deze wordt als legitieme 100k aangeboden bij zowel de intratuinwinkels als bijvoorbeeld de rijswijkse vuurwerkhal.
De versie van broekhoff die meegegeven wordt is zeker niet vergelijkbaar.
Die mag mijns inziens niet de naam 100k dragen, gezien de grootte ervan.

Ik heb ze gekocht bij Koningsdal, daar was deze rol vorig jaar 27,95 en 12,5 meter lang.
Nu word die verkocht onder dezelfde naam voor 23,95 en is die korter.

Aangezien deze niet is geleverd geven ze Broekhoff mee. Ik heb nog overlegd, ze kijken nog naar 1 of 2 rollen van China Red, dit zou dan echter wel de nieuwe en dus korte versie zijn.

Ik moet morgen even terug bellen en dan hoor ik wat er mogelijk is.. echter zijn hun er van overtuigd dat die van Broekhoff gelijk is aan die van CR dit jaar.

Moet wel zeggen, bij Koningsdal hebben ze dit jaar geen maten erbij staan oid. Ze verkochten wel een grotere duurdere 150.000 klapper.

EDIT ik zie nu dat deze rol vorig jaar ook giga klapper heette en 12,5 meter langs was. Als ik dan de dealer mag geloven heeft China Red deze rol dus aangepast (verkleind)

Nee hoor ik heb deze mat vorig jaar ook gehad en die ik vandaag heb opgehaald was en is precies hetzelfde formaat als ik vorig jaar had ook toen had ik het idee mmmhh klopt dit wel maar wacht maar af.... en ik ga ervan uit dat ie het ook weer lekker gaat doen.

ik ga hem weer hangen aan de boom voor mijn deur..

Back
Bovenaan