[Dynasty] Imperial

Zijn er hier mensen die ze vorig jaar EN dit jaar hadden en verschil in effect zagen? Kan het fout hebben maar dat leek zo. Alsnog top pijlen voor een 10tje! Gingen bij mij allemaal goed de lucht in!

Bij mij ontploften er 4 op ongeveer 10 meter hoogte.. gingen de lucht in, kwamen naar beneden en ontploften vrij laag. Wel mooie effecten zo!

hebben ze blijkbaar nog niets geleerd bij wolff....vond dit 2 jaar geleden al gevaarlijke pijlen.

Inderdaad, bij mij klapte er ook al 2 vrij snel. Vond de lontjes ook erg kort! Viel ook nog eruit bij een pijl ook. Heb ze nou al 2 jaar gehad maar ik denk dit jaar niet meer..

Hier gingen ze prima de lucht in. Voor het geld waren de effecten ook prima. Erg leuke pijltjes dus :)

Dit jaar duidelijk verbeterde stijg lading! Effecten zijn mooi en doordat ze nu hoger stijgen zijn ze minder gevaarlijk! ook deze kan ik aanraden

Ze gingen in ieder geval allemaal de lucht in! Niet helemaal verticaal, maar de effecten waren goed en niet meer gevaarlijk, zeker een goede aankoop!

Ik heb deze tot nu toe een aantal keer gehad. Elke keer de 2009 versie.

Tot nu toe niets aan op te merken gehad.
Pijlen deden het correct (in een mooie verticale lijn omhoog) en gaven een net gespreiden effect. *Even afkloppen.* :p

Volgens mij is het vooral belangrijk bij dit soort lichtgewicht pijlen een goed, stevig, en lang genoeg statief/lanceerbuis te gebruiken.

:bye:

ik heb deze pijlen 2 jaar geleden en 1 jaar geleden gahad met oud en nieuw, dit jaar niet. ik moet zeggen dat ik nooit de opstijg problemen heb gehad of dat ze te vroeg knalde, kan natuurlijk ook aan het productie jaar liggen maar ik heb er nog geen problemen mee gehad. en voor een 10'tje is het prima te doen :D

Erg leuk dat ze tegenwoordig de kruit inhoud vermelden. wat blijkt, hier zit maar 16 gram kruit per pijl in! knap hoor want het zijn nog best mooie pijltjes.

Voor de mensen die nu overwegen om lightyear te kopen, niet doen. Vroeger waren ze verschrikkelijk moio met grote en lage boeketten maar de vernieuwde versie gaat echt hoog en er komt een klein effect uit.. Ik had hem dit oud en nieuw 2 keer en hij is erg tegen geevallen.

Back
Bovenaan