Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar is deze nog te krijgen ?
Omdat we geen namen mogen noemen maar zo:
bij een vuurwerkwinkelketen met 3 winkels in Pijnacker, Roosendaal en Oisterwijk.
Bij een keten in het noorden die o.a. in Haulerwijk, Vierhuizen en Groningen een vestiging hebben.
Omdat we geen namen mogen noemen maar zo:
bij een vuurwerkwinkelketen met 3 winkels in Pijnacker, Roosendaal en Oisterwijk.
Bij een keten in het noorden die o.a. in Haulerwijk, Vierhuizen en Groningen een vestiging hebben.
Deze afgelopen jaar gekocht op de laatste dag voor €50. Schitterende box met tails die erg hoog gingen. Tempo was inderdaad aan de lage kant maar dat vond ik zeker niet storend. Staat hier op het lijstje voor dit jaar!
GESPOT OP 17:15 (Een deel van de cakebox)
Ik vind dit echt een prachtig cakebox!! Uniek op de Nederlandse markt en je komt er geen twee tegen en nog in 1,2'' ookDe magnesium staarten zijn goed breed en dit verlicht gewoon je hele straat met o&n.
Afgaande op de bovenstaande film heb ik er meteen één besteld. De prijs waarvoor deze te koop is maakt deze cakebox echt wel een must-have als je van dit effect houdt.
Waar heb je hem besteld ?
Stuur je een pb gezien je geen winkels mag noemen in topics.
Dat is inderdaad een omlabeling ja.Mooi ding! Hij lijkt trouwens verdacht veel op Rubro’s Silver Titanium Tears, kan bijna niet anders of het dezelfde compound.