Giant Fan Cake

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 404.290
Artikelnaam: Giant Fan Cake
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 92
Effectomschrijving: Rode, groene, blauwe en gele staarten overgaand in zilver crackling, rode dahlia met zeeblauwe glitter, gouden golf met groene glitter, rode en blauwe peony's overgaand in time rain en crackling willows.
Lengte: 1.10m
Richtprijs: €135,-
Film: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
even een klein rekensommetje 500 gram : 92 schoten is ongeveer 5.2 gram per tube

Prijs €135 ik zou dit never nooit betalen voor deze 500 grams cake. Vind de prijs veel te hoog.:frusty:

And so go on ! Veel 500 grams cakes vind ik slecht ,veel herhalingen deze cake heeft misschien wel schoten met 15 gram erin , maar dan krijg je ook weer van die losse stars die omhoog geschoten worden en dat is stom .
En 135 euro :S Dan toch maar richting belgie met je 135 eurotjes , kijken wat je er daarvoor krijgt .....

Abnormaal duur dit . Veel karton en lijm en klei maar weinig vuurwerk .

Grtz , Eric

Wat moet je daar nou weer mee. Groter en duurder is beter?
Ik ben erg benieuwd naar het filmpje, maar een goede prijs kwaliteit verhouding kan ik nu al niet verwachten.

Typisch nederlands vuurwerk. het jammere is dat er genoeg intrappen zodat deze prijs gewoon blijft staan en de verkoper het netjes kan verkopen en inderdaad in belgie krijg je meer dan waard van je geld.

Ben je er mee aan het sjouwen breekt die af:D
Behoorlijk veel geld hoor, je kunt met 5 gram nog best leuke effecten toveren kijk naar de 100 shots blokken van Herlat, maar of dat ze hier ook van goede kwaliteit zijn vraag ik me af.
En kennen jullie het effect 'gouden gold'? Volgens mij is het in de effect omschrijving wat fout gegaan.

Nou jongens, laten we nu niet direct alles weer de grond in trappen. Wie weet is dit wel een cake die door de combinatie van straarten en bouquetten 1 mooi geheel vormt.
Laten we eerst rustig de filmpjes afwachten. :)

even een klein rekensommetje 500 gram : 92 schoten is ongeveer 5.2 gram per tube

Prijs €135 ik zou dit never nooit betalen voor deze 500 grams cake. Vind de prijs veel te hoog.:frusty:

de prijs is ook werkelijk waar belachelijk maar dennis kijk eens naar de andere cakes die zijn wel zeer goed geprijst. 45 voor een 500gr cake bijv is gewoon goed.

al zou ik hem NOOIT kopen toch ben ik benieuwd naar de uitwerking.

Nou jongens, laten we nu niet direct alles weer de grond in trappen. Wie weet is dit wel een cake die door de combinatie van straarten en bouquetten 1 mooi geheel vormt.
Laten we eerst rustig de filmpjes afwachten. :)

je hebt gelijk wie weet is hij wel super mooi maar, 135 = teveel voor welke 500 grams cake dan ook.

de prijs is ook werkelijk waar belachelijk maar dennis kijk eens naar de andere cakes die zijn wel zeer goed geprijst. 45 voor een 500gr cake bijv is gewoon goed.

al zou ik hem NOOIT kopen toch ben ik benieuwd naar de uitwerking.

ik heb ook zeker helemaal niks te klagen over de andere cakes. Door de versoepeling van de 500 grams regel zijn er zeker goede cakes gekomen met een goede prijs kwaliteits verhouding

Mijn reply was dan ook alleen bedoeld op deze 500 grams cake. En niet om de andere de grond in te trappen.:bye:

grote verpakkingen kosten gewoon een vermogen aan vervoers kosten en zijn dan niet meer rendabel om voor een goede prijs op de markt te zetten, tevens speelt het ook een rol omdat er veel mensen zijn die kopen met de reden hoe groter hoe beter en daarom heeft elk merk wel zon cake op de markt gebracht om klanten te lokken, te behouden omdat ze dan ook zon cake in het assortiment hebben zitten.

ik vind het ook teveel geld ongeacht de uitwerking, of deze moet wel zo goed zijn dat het mij toch aant het twijfelen maakt maar dat zal niet snel gebeuren:wink:
maar wij weten dat het dit geld niet waard is maar de gewone mens kijkt daar niet zo snel naar alhoewel steeds vaker mensen een researsh doen op inet voordat ze tot kopen overgaan, en dan komt alleen maar ten goede dat dit soort producten steeds minder verkocht gaan worden straks al blijven er mensen die dit wel zullen blijven kopen.

ik heb ook zeker helemaal niks te klagen over de andere cakes. Door de versoepeling van de 500 grams regel zijn er zeker goede cakes gekomen met een goede prijs kwaliteits verhouding

Mijn reply was dan ook alleen bedoeld op deze 500 grams cake. En niet om de andere de grond in te trappen.:bye:

hahaha schijnheilige, het is jammer dat ik die chatlogs niet heb :wink:

Ik ben benieuwd wat deze cake gaat doen, maar ik vraag me af of een dergelijke cake goed verkoopt in het buitenland bijvoorbeeld een land als spanje. Volgens mij schieten ze in de lach daar, want de meeste consumenten hebben daar wel verstand van vuurwerk en zouden zoiets niet pikken denk ik.

Uit 500 gram valt zowiezo altijd maar een maximum uit te halen. Dan maakt het niet uit hoe je de cake maakt of hoeveel schoten of wat dan ook heeft. 135 euro is gewoon veel te duur. Jammer voor de onwetenden die hem kopen.

wooow 135 euro 0.o dat is haast een budget van een normale nederlander.
abnormaal vind ik het. ik betaal liever 135 euro voor een hele collectie , dan 1 pot :S....

Whow Dit is volgens mij wel een heel groot blok!!!
Zou mischien wel heel mooi zijn maar ik wil niet meer betalen dan 70 euro voor 500 gram.
Dus gaat deze voor mij niet door.

Nou dit blok is erg groot, maar zeker prijsonwaardig!

De uitwerkingen zijn helemaal niet speciaal en de cake is zo over.
Voor 110 euro verwacht ik wel iets beters dan deze super cake.

Normaal heeft mercurius alles mooi voor elkaar goede kwaliteit en voor een mooie prijs maar dit is gewoon een prijsschande!
Had ik zeker niet verwacht van Mercurius.

Back
Bovenaan