Giant Bang Rocket

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 730
Artikelnaam: Giant Bang Rocket
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Vuurpijlen: 1 vuurpijl
Effectomschrijving: Extra grote vuurpijl stijgt hoog in de lucht met een groot multikleuren boeket
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 2,95
O.a. verkrijgbaar bij: MooisteVuurwerk.nl

wolffvuurwerk_730_giant_bang_rocket.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Het label doet me denken aan de Xtrem Blitzknall rakete. Alleen daarvoor zou ik hem al willen uittesten, prijs is aan de hoge kant. Benieuwd of er een filmpje online komt!

Volgens mij is deze al jaren oud... heb een paar foto's in me archief opgezocht

Bijlagen

• DSC02439.jpg
    DSC02439.jpg
    181 KB · Weergaven: 0
  • DSC02442.jpg
    DSC02442.jpg
    190,1 KB · Weergaven: 0
  • DSC02445.jpg
    DSC02445.jpg
    210,3 KB · Weergaven: 0
  • DSC02446.jpg
    DSC02446.jpg
    117,3 KB · Weergaven: 0
  • DSC02448.jpg
    DSC02448.jpg
    244,2 KB · Weergaven: 0
Het label doet me denken aan de Xtrem Blitzknall rakete. Alleen daarvoor zou ik hem al willen uittesten, prijs is aan de hoge kant.

Waarom vindt jij de prijs aan een te hoge kant, je weet nog weinig over deze pijl en als je kijkt wat losse pijlen bij andere importeurs kosten dan vind ik de prijs juist mega meevallen.

Waarom vindt jij de prijs aan een te hoge kant, je weet nog weinig over deze pijl en als je kijkt wat losse pijlen bij andere importeurs kosten dan vind ik de prijs juist mega meevallen.

Klopt wel ja, wil ik dan wel minimaal een 40 grams goed uitgewerkte pijl voor hebben!

Doet me denken aan de exteme blitzz knall rakette van een paar jaar geleden. Ik heb ze afgelopen jaar gezien. Vielen mij niet tegen voor de nederlandse begrippen.

Van die filmpjes van jou krijg ik gelijk zin om de tuin in te stappen en het één en ander de lucht in te jagen. Lekker aanstekelijk!

Back
Bovenaan