Ghost

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 3240
Artikelnaam: Ghost
Netto Kruitgewicht: 250 gr.
Aantal Schoten: 21 Schots
Effectomschrijving: Gouden staarten tot blauwe sterren, zilveren regen en rode glitter
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b.
Richtprijs: 19,95
Verpakkingseenheid: n.n.b.

Demo 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

3240_ghost.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deed mij denken aan de Investigate, maar weet niet zeker of dat deze cake was. Ik stond op een afstandje te kijken naar de Hardix Demo, dus hoorde niet wat de meneer achter de microfoon precies zei. Aangezien ze per 2 werden geschoten weet ik ook niet hoeveel shots deze cake had, maar ik dacht rond de 20. Zou dus best deze kunnen zijn.

Dit leek mij inderdaad ook heel erg lijken op de investigate (identiek aantal schoten en gram) :D Met een prijs van 19,95 echter wel goedkoper!

Ze hadden van mij ook best één tegelijk mogen schieten, maar zoals Bassie al zegt is nu ook nog wel goed te zien wat het product in zijn eentje doet.

Ik vind dit ook weer een goede cake. Lekker stevige crackling, afgewisseld met W-shape brocades en glittering. Best een goede combi.

Vanavond zijn alle potten per 1 geschoten. Die zijn allemaal stuk voor stuk gefilmt, dus die zullen binnenkort op de website verschijnen lijkt mij.

Het is inderdaad gewoon de investigate. Ik vind het iig een super pot voor een super prijs!

En ja, je staat er toch dichtbij in de straat, dan is die nog vetter! Ik ga hem erbij halen

Het is inderdaad gewoon de investigate. Ik vind het iig een super pot voor een super prijs!

En ja, je staat er toch dichtbij in de straat, dan is die nog vetter! Ik ga hem erbij halen

Dat is niet helemaal waar, hier zit 50 gram minder in.

Toch heb ik er 4 van besteld. Denk dat je die 2 gram per schot niet zal missen, zeker niet met 4 tegelijk.

Bovendien scheelt het voor mij toch al gauw een geeltje, dat is mooi meegenomen in deze tijden van recessie:rolleyes:

Hier 4 tegelijk van gedaan, volgend jaar zeker weer. Abnormaal geweld, prachtige kleuren, lekkere dreunen en toch een lange tijdsduur.

Kon zowel deze als de investigate kopen.Ben voor deze gegaan omdat deze goedkoper was.Helaas kan deze bij lange na niet tippen aan de oude investigate zoals ik die in het introductiejaar heb gehad.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan