Ghost Song

Levensgevaarlijk ding. Moet per direct afgekeurd worden! Als TNO meeleest, alsjeblieft, ga deze keuren! Schoten die op de grond knallen! Elke cake schiet levensgevaarlijke schoten die laag vliegen. Één cake klapte zelfs uit elkaar, waarbij de tubes los raakten van elkaar. Gelukkig knalde die zichzelf uit, want anders vlogen de schoten door de straat!

Absoluut niet kopen!

Raar, ik heb geen problemen ondervonden. De cake werkte naar behoren. Misschien dat ik een oude versie had ofzo? Ik kan me voorstellen als het een (grove) productiefout is, dat dat ding levensgevaarlijk wordt!

Hij was leuk, maar meer ook niet. Leek wel of 'ie een stuk minder ging dan op de verschillende demo's en de demofilmpjes. Fluit was een stuk minder lang leek het wel. Gelukkig geen mortarburst. Had de NL versie. Misschien dat daar ook nog een verschil in kan zitten? NL en BE versie? Ik zit te twijfelen of ik hem nog een keer zal nemen met een leuke korting, omdat ik op de demo zag dat 'ie veel beter kan presteren. Hij is beter dan dat ie bij mij liet zien.

Maar als ik bovenstaande reactie lees van DarkSoul zet ik dat voorlopig uit mijn hoofd. Wil eerst wel eens weten of dit een incidentje was en er meer positieve ervaringen zijn als die van Black Dragon. Ik ga natuurlijk geen onnodig risico lopen.

Levensgevaarlijk ding. Moet per direct afgekeurd worden! Als TNO meeleest, alsjeblieft, ga deze keuren! Schoten die op de grond knallen! Elke cake schiet levensgevaarlijke schoten die laag vliegen. Één cake klapte zelfs uit elkaar, waarbij de tubes los raakten van elkaar. Gelukkig knalde die zichzelf uit, want anders vlogen de schoten door de straat!

Absoluut niet kopen!

Helemaal gelijk!

Tijdens de demo in Almere hadden we er 8 staan en allemaal knalde ze uitelkaar. Ik dacht toen dat het toevallig aan het karton had kunnen liggen. Ik had er echter 2 in mijn show verwerkt maar deze voorzien van een halve rol DuckTape en dat was zeker nodig want wederom knalde er 1 uitelkaar.

Oftewel AUB ZenaNL haal deze uit jullie collectie of pas hem aan zodat hij wel normaal afgaat.

Bij deze cake heb ik het ook ondervonden :(
Deze had ik dus ook 6x in mijn show, waarvan 2 explodeerde.
Gelukkig had ik al zo'n vermoeden, dus had ik iedereen verzocht om toch wat ruimer
afstand te nemen.
Wij hebben VWT hiervan al op de hoogte gebracht.

Was ook de cake die op de demo van Vuurwerkvisie mis ging, zie film hieronder vanaf 5:20 ongeveer, daar zie je op 2 posten de cake fout gaan.
Vind het wel zorgwekkend als je dan hier al zoveel ervaringen leest waarbij het niet goed ging, laten we hopen dat het nergens serieus fout is gegaan!

Ze lezen hier mee en we nemen het ook mee in ons eerstvolgende bezoek natuurlijk, benieuwd of ze er zelf ook veel over gehoord hebben.

Ik had er zelf 2 en allebij geen problemen mee.
maar als ik deze reactie's lees laat ik hem volgend jaar lekker staan.
Wel jammer want ik vond het een leuke cake maar veiligheid is belangrijker.

Back
Bovenaan