Ghost Song

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL07
Artikelnaam: Ghost Song
Aantal schots: 32
Netto Kruitgewicht: 470 gram
Effectomschrijving:
Silver Tail with Whistling to green Strobe
Verpakkingseenheid: 6/1
Prijs: € 32,00

Ik moet even in mijn geheugen graven om me te bedenken hoe deze ook alweer was. Dat is al een veeg teken. Ik geloof dat ik hem matig vond. Ik ben kwijt hoe ie ook alweer exact was, ik kan me nog herinneren dat ik dacht: hm, dit valt tegen.
Als de film binnenkort online komt, kan ik hopelijk beter uitleggen wát er mis mee was.

Ghost song

Ghost song

Grappige pot, maar ik vond hem het geld niet waard.
Fluiters waren minder rauw dan de hypnotized, en misschien een beetje in de richting van de zware jongens (Marijn).

Ik moet even in mijn geheugen graven om me te bedenken hoe deze ook alweer was. Dat is al een veeg teken. Ik geloof dat ik hem matig vond. Ik ben kwijt hoe ie ook alweer exact was, ik kan me nog herinneren dat ik dacht: hm, dit valt tegen.
Als de film binnenkort online komt, kan ik hopelijk beter uitleggen wát er mis mee was.

De fluit was best aardig. Redelijk hard en schel. Het effect is helaas wel dramatisch; die kleine groene balletjes ploepen eruit maar stellen niks voor. De fluit is helaas ook erg inconsistent: soms flopt een fluiter al na een halve tel.
Geen aanrader.

Idd de zware jongens zijn veel irritanter.
(Alleen heb ik de zware jongens wel geskipt voor de ADHD, maar ik ga dat veranderen....)

Gaaf ding hoor haha, heerlijke felle fluit en mooie tails, super gewoon!
Prijs is €32,-, op zich niet heel verkeerd moet ik zeggen, maar voor dat geld heb je ook een Zware Jongens welke ook nog eens boeketten geeft, tja, voor mij is de keuze dan gemaakt. :wink:

Komt in het assortiment van Original/Zena België.

:bye:

Thanx Jupilerfreak voor het up-daten van alle nieuwe 500grams potten van Original! Ik vind dit de enige leuke pot uit het NL assortiment van wat er nu in BE verkocht gaat worden. De rest kan me eigenlijk gestolen worden, ook al zijn ze een 10'tje goedkoper, daarvoor ga ik niet naar België en daarvoor is hopelijk die 500grams regeling ook niet bedacht.

Thanx Jupilerfreak voor het up-daten van alle nieuwe 500grams potten van Original! Als ik zo het lijstje zie van NL potten die nu in BE verkocht gaan worden, dan ben ik alleen met deze erg blij. De rest kan me eigenlijk gestolen worden, ook al zijn ze een 10'tje goedkoper, daarvoor ga ik niet naar België en daarvoor is hopelijk die 500grams regeling ook niet bedacht.

Zou best wel eens kunnen dat ik er één of meerdere nog vergeten ben.
Ik heb het uit mijn hoofdje moeten doen.

Later zal er nog een mod naar kijken om de update compleet te maken.

:bye:

Filmpje van mij. Geschoten bij Rowy in Almere op 16 december.

Twee tegelijk:

http://www.youtube.com/watch?v=VQXJyVgtMAI

Hij krijst ERG lekker hard! :D Ook nog wat leuke groenen sterren aan het einde. Maar ik moet wel opmerken dat deze cake GEVAARLIJKE capriolen uithaalt. Ik heb er in Almere meerdere gezien, ook verwerkt in de finale. Maar elke cake had enkele schoten er tussen zitten die niet floten, maar explodeerden! In plaats van opstijgen, knalden ze meteen uit elkaar.
Als je deze in de straat afsteekt, houd dan zeker een grote afstand tot de cake!

Back
Bovenaan