Gezocht: Vuurpijlenrek

maxwell96

VWC lid
Wil graag een vuurpijlenrek kopen van iemand die hem niet meer hoeft. Stuur me een PM als je eentje hebt.

Doe mij er ook gelijk 1. Een goedgekeurde graag, misschien met een betonnen verankering. Misschien dat ze dan goed zijn:frusty:

Heineken-Krat-Bier-Kopen-500x500.jpg

Flessen leegdrinken en je kan je pijlen afschieten.

Heineken-Krat-Bier-Kopen-500x500.jpg

Flessen leegdrinken en je kan je pijlen afschieten.

Uit een kratje bier hebben we ooit een keer geprobeerd maar dat hoef je met 75 grammers uit België niet te proberen! Beste een metalen of plastic buis of zoals hierboven mooie rekjes met gaas zodat de pijlen netjes vrij hangen!

Uit een kratje bier hebben we ooit een keer geprobeerd maar dat hoef je met 75 grammers uit België niet te proberen! Beste een metalen of plastic buis of zoals hierboven mooie rekjes met gaas zodat de pijlen netjes vrij hangen!

Gelukkig heb ik alleen pijlen met Nederlands kruitgewicht.

Gelukkig heb ik alleen pijlen met Nederlands kruitgewicht.
Dat zijn juist de gevaarlijkste net als die duitse pijlen weinig vulling daardoor ook minder stijgkracht. Al zo vaak gehad met die nl rommel dat ze niet genoeg kracht hadden om de lucht in te komen.
Al die zwaardere pijlen gaan altijd wel met flinke kracht de lucht in.
Dusja wat is nou veiliger?

Dat zijn juist de gevaarlijkste net als die duitse pijlen weinig vulling daardoor ook minder stijgkracht. Al zo vaak gehad met die nl rommel dat ze niet genoeg kracht hadden om de lucht in te komen.
Al die zwaardere pijlen gaan altijd wel met flinke kracht de lucht in.
Dusja wat is nou veiliger?

Huh...nooit daarvan iets gemerkt...raar...

Back
Bovenaan