Gezelligheids vuur tijdens oud en nieuw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier staat eigenlijk nooit de vuurkorf. Daar lenen de stooklocaties zich niet voor. Vaak niet veel breder dan een goede straat in een woonwijk, of een veldje met gras.

Maar... Mocht er een lege cake in de brand gaan en hij staat niet in de weg, dan laten we hem rustig uitbranden.

Doe het nooit eigenlijk, maar wil dit jaar de vuurkorf weleens buiten zetten, pure sfeer hoor. Nu ook al ff lekker warm stoken buiten;

IMG_20181124_204636.jpg

IMG_20181124_204653.jpg

IMG_20181124_205617.jpg

Een vuurton. Zou bij mij in de straat graag zo'n ding hebben staan. Maar helaas gaan hier weer veel te veel mensen over klagen bij mij in de buurt kan er bijna niets met oud en nieuw. Vuurwerk gelukkig nog wel.

Hier worden vuurtjes op de straat geblust door de brandweer die zijn ronde rijd, Een vuurton is geen probleem mits hij zo staat dat er een auto door kan.

Heerlijk een gezelligheidsvuurtje erbij op de dag der dagen. Wij zijn bijna de hele avond buiten, dan is z'n vuurtje best fijn! Ook hierdoor komen de vrouwen wat vaker buiten kijken :D.
20161231_230540.jpg
(Grrrr sorry voor de gedraaide foto!)

Meestal ontstaat er spontaan een kampvuur :wink: als er een cake in de fik vliegt.
Ruimt ook lekker op.

Vuurtonnen mogen, waar ik oud en nieuw vier mits ze op de stoep staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan