Tijgernootje
VWC lid
Brand in de vuurton EN eromheen,als dat maar goed komt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg de tip om op Marktplaats te kijken.. scheelt toch weer wat peso'sZal eens een tonnetje gaan bestellen, de oude is op
Klopt, zag er eentje voor 30 euro (incl verzenden)Ik kreeg de tip om op Marktplaats te kijken.. scheelt toch weer wat peso's
Ligt denk ik helemaal aan de gemeente.Ik heb een korte vraag, ik woon in een appartement complex.
We gaan voor dit jaar iets verder op bij een parkeerplaats staan.
Mag je daar gewoon een kleine vuurton neerzetten of korf ofzo?
Dankjewel vriend , ja ik heb er over nagedacht. Ik ga natuurlijk op en neer moeten en niet meteen terug naar beneden.En waarschijnlijk ook aan hoe je het aan zou willen pakken.
Maak je er een klerezooitje van en maak je "overlast" voor de buurt,dan zal er waarschijnlijk snel iets komen kijken wat lijkt op oom agent.
Je zou het beste kunnen proberen of je iemand van de gemeente kan bereiken die weet wat wel en niet mag,dan ben je in elk geval ingedekt mocht t wel mogen.
Vergeet dan niet namen e.d. te noteren,heb je iets achter de hand![]()
Denk dat het prima te doen is. Zolang je alles maar normaal doet en geen gekkigheid doet is alles wel te doen is mijn ervaring. Gewoon doen, ergste wat kan gebeuren is dat je het uit moet maken, maar die kans zal klein zijn.Ik heb een korte vraag, ik woon in een appartement complex.
We gaan voor dit jaar iets verder op bij een parkeerplaats staan.
Mag je daar gewoon een kleine vuurton neerzetten of korf ofzo?
Ja dat zeg ik , het is niet zozeer ikzelf maar allemaal jeugd in de buurt die het centrum ingaan en een 'nitraatje' erin is snel gebeurd .Denk dat het prima te doen is. Zolang je alles maar normaal doet en geen gekkigheid doet is alles wel te doen is mijn ervaring. Gewoon doen, ergste wat kan gebeuren is dat je het uit moet maken, maar die kans zal klein zijn.