Gezelligheids vuur tijdens oud en nieuw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een korte vraag, ik woon in een appartement complex.
We gaan voor dit jaar iets verder op bij een parkeerplaats staan.
Mag je daar gewoon een kleine vuurton neerzetten of korf ofzo?

En waarschijnlijk ook aan hoe je het aan zou willen pakken.
Maak je er een klerezooitje van en maak je "overlast" voor de buurt,dan zal er waarschijnlijk snel iets komen kijken wat lijkt op oom agent.
Je zou het beste kunnen proberen of je iemand van de gemeente kan bereiken die weet wat wel en niet mag,dan ben je in elk geval ingedekt mocht t wel mogen.
Vergeet dan niet namen e.d. te noteren,heb je iets achter de hand ;)

Laatst bewerkt:
En waarschijnlijk ook aan hoe je het aan zou willen pakken.
Maak je er een klerezooitje van en maak je "overlast" voor de buurt,dan zal er waarschijnlijk snel iets komen kijken wat lijkt op oom agent.
Je zou het beste kunnen proberen of je iemand van de gemeente kan bereiken die weet wat wel en niet mag,dan ben je in elk geval ingedekt mocht t wel mogen.
Vergeet dan niet namen e.d. te noteren,heb je iets achter de hand ;)
Dankjewel vriend , ja ik heb er over nagedacht. Ik ga natuurlijk op en neer moeten en niet meteen terug naar beneden.
Laat ik het maar achterwegen, de jeugd hier in Almere zou er wel eens voor de grap een 'nitraatje' erin gooien.

Eigenlijk elk jaar standaard. Meestal een 200l vat. Tijdens de corona zaten we midden in een weiland met de kameradengroep. 2vuurtonnen aan, en tussen de tonnen in een grote tafel van pallets. Machtig mooi sfeertje en ruimte zat om te schieten met vuurwerk en carbid.
Vraagt alleen wel een goede voorraad hout om een hele dag en avond te stoken.
1000047902.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is wel een serieuze voorraad hout ja hehe.
Kijk hier al wel erg naar uit hoor, wat een sfeer geeft dat extra, heel tof. Wel het liefst met een ton of een korf, want zo een brandstapel geeft enkel chaos en extra troep eigenlijk. Maarja, als de stapel boxen en cakes vlam vatten, is het niet te houden.

Screenshot_20241124-174622~2.png

Drie jaar geleden maakten ze aan het eind van de straat gewoon een forse stapel, wel lekker warm, maar wat een berg as de volgende dag wat ze moesten opruimen met van die hete kleiproppen.

Screenshot_20241124-174652~2.png

Screenshot_20241124-174657~2.png

Ik heb een korte vraag, ik woon in een appartement complex.
We gaan voor dit jaar iets verder op bij een parkeerplaats staan.
Mag je daar gewoon een kleine vuurton neerzetten of korf ofzo?
Denk dat het prima te doen is. Zolang je alles maar normaal doet en geen gekkigheid doet is alles wel te doen is mijn ervaring. Gewoon doen, ergste wat kan gebeuren is dat je het uit moet maken, maar die kans zal klein zijn.

Denk dat het prima te doen is. Zolang je alles maar normaal doet en geen gekkigheid doet is alles wel te doen is mijn ervaring. Gewoon doen, ergste wat kan gebeuren is dat je het uit moet maken, maar die kans zal klein zijn.
Ja dat zeg ik , het is niet zozeer ikzelf maar allemaal jeugd in de buurt die het centrum ingaan en een 'nitraatje' erin is snel gebeurd .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan