Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Crazy Tails van Wolff geschoten.Wat een prachtige rekken komen er hier voorbij zeg, ziet er goed uit. Zijn er films dat ze in gebruik zijn toevallig ?
Ik denk dat 99 van de 100 vuurwerkverkooppunten singleshots verkopen, als het er al niet 100/100 zijn. Moet niet heel moeilijk te vinden zijn!![]()
Is hier nog iemand die zo’n mooie fan shape rek over heeft en wilt verkopen?Ik ben opzoek naar een rek in fanshape of een pyrolama waar ik singleshots vanaf kan schieten.
Mocht iemand er een kunnen maken is dit ook prima.
Voorbeeld:
Bekijk bijlage 1613992Bekijk bijlage 1613993
Dankjewel voor de moeite!\ \/ /
4 plankjes schuin in de gewenste hoek, 1 plank ervoor, 1 plank erachter. Kunt zelf kiezen, lijmen of schroeven of beide.
Edit, zet ze verder uit elkaar en plaats een horizontale plank extra en je hebt W shape..
\ \__/ /
Let wel, "dat er niets gebeurt" is geen garantie, bij mij is er eens een cake geklapt in zo'n constructie. Geloof me, word je niet blij van.
Nee sorry, ik zoek er 1 voor single shotsHet rekje van mij in Post nr.4 heb ik nog steeds, weet niet of je daar interesse in hebt?
Bekijk bijlage 1818829