Gevoel bij "het perfecte stookweer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker herkin ik dat! Als ik de hond uitlaat en ik zie en voel dat het goed weer is voor een lekkere stooksessie baal ik altijd dat het geen oudjaarsavond is, en hoop ik dat het weer op oudjaarsavond ook zo goed is. afgelopen week was het wat regenachtig, maar er zaten echt wel redelijk goede avonden bij!

Ik stap net even de tuin in maar t weer is nu wel echt perfect hier hoor. Lekker fris heldere hemel en weinig tot geen wind.

Vd week kwam ik even buiten. Ineens dacht ik 'het voelt als een oudjaarsdag, waar is hetvuurwerk?'

Gisteravond was ook ideaal: fris, helder, en licht windje die rook goed laat verwaaien.

Sneeuw! Van mij mag er best wel een laag sneeuw van 3/4 centimeter liggen. Het gebeurd helaas niet vaak, maar ik vind het zoveel sfeer hebben om in de sneeuw te stoken. Daar een windkracht 2 bij met een graad of -2/-3. Waar kan ik tekenen?

Zeker, dr staan sinds 2020 een aantal dvd compilaties van 2010/2011 op yt. Waarin er te stoken is in de sneeuw en t ziet er echt heel gezellig uit

Heer-lijk deze heb ik opgeslagen!

Is toch wel nostalgie.. een jaar of 25 geleden de wekker om 7 uur zetten (de rest van het jaar kwam ik er niet uit op dat tijdstip, maar dat terzijde) snel wat eten en dan naar buiten om 8:00 al (foei Mark).
Voor mij is de sneeuw met een blauwe lucht en windkracht 2 max toch wel het meest perfecte. Dan klappen de knallen ook wat extra dofs

Nu zo irritant, op dit moment is het echt het perfecte stookweer, laat het zondag maar zo wezen! :)

Zeker, dr staan sinds 2020 een aantal dvd compilaties van 2010/2011 op yt. Waarin er te stoken is in de sneeuw en t ziet er echt heel gezellig uit

Mooie sfeerbeelden om al die oude producten weer te zien, ken ze allemaal wel. :D

Ideale weer is voor mij rond het vriespunt, bevroren sloten en net genoeg wind dat er geen mist ontstaat na het 00:00 moment. Liefs ook niet teveel sneeuw, want dat dempt het geluid weer.

Nu zo irritant, op dit moment is het echt het perfecte stookweer, laat het zondag maar zo wezen! :)

Dat dus, wat een top dag gisteren. meerdere keren gehad dat ik naar buiten keek en dacht..wat kut he nu dit en zondag potentieel weer bagger.

Gisteravond was geweldig. Ideaal voor wat (f1) fonteintjes voor de kleintjes. Laat het zo aub zondag de hele dag en nacht zijn!

Net even een wandeling gemaakt in de krakende sneeuw, zo rond het vriespunt. Kreeg echt een oud en nieuw gevoel.

De laatste 2 dagen voor t eerst in uhh
Heel lang weinig wind aan de kust
En nachtvorst dus prima stookweer.
Nu alleen nog ff sneeuw.

Ja, de hele dag al perfect, zo hoop je het toch eens te hebben met de jaarwisseling, prachtig overdag, toch fris en in de nacht zo helder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan